English

مدیرعامل توزیع برق مازندران در پاسخ به موج اعلام کرد

۱۹ میلیون مسافر عامل مصرف بی رویه برق مازندران

کیوان فرحزاد گفت: سالانه نزدیک به 19 میلیون مسافر از سراسر کشور به مازندران می آیند و چند روز بی رویه برق مصرف می کنند.

19 میلیون مسافر عامل مصرف بی رویه برق مازندران

مدیرعامل توزیع برق مازندران در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج درباره دلایل مصرف بالای برق مازندران گفت: غرب مازندران میزبان مسافرانی که از سراسر کشور به این منطقه مراجعه می کنند که در سال تعداد آن ها به 19 میلیون می رسد و چند روز بیشتر در این استان ساکن نمی شوند با آنها مذاکره کنیم که مصرف خود را کاهش دهند. از طرف دیگر با دیزل ژنراتور ها مذاکره کردیم و 114 مورد قرارداد با آن ها منعقد کردیم تا در زمان پیک مصرف وارد مدار شوند.

کیوان فرحزاد با بیان اینکه تاکنون به 10 هزار مشترک جدید خارج از شهر برق رسانی شده است، افزود: در حال حاضر تعاریف برای برق رسانی وجود دارد و افرادی که خارج از شهر روستا خانه سازی کرده اند یا حتی در روستا فروشگاه احداث کرده اند نمی توانیم خارج از چارچوب برای آن ها برق رسانی کنیم، از این رو آن ها باید هزینه انتقال را بپردازند، زیرا نمی شود به هر کسی که چند کپی مدرک می آورد و در شهر دیگری مستقر است مجوز برق با هزینه دولت صادر کرد. در واقع موظف به ارائه آمار به دولت هستیم.

او با اعلام اینکه در برق منطقه ای مازندران از ساعت 4 به بعد از دیزل ژنراتور استفاده می کنیم، تصریح کرد: ما باید به بحث مدیریت مصرف برق ادارات به صورت جدی وارد شویم و نمی توانیم برق خانگی مردم را قطع کنیم. براساس همین استراتژی ما در اداره توزیع برق منطقه مازندران نسبت به سال گذشته 16 درصد برق مصرفی را کاهش دادیم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه