English

تعرفه مکالمات درون و برون شبکه همراه اول یکسان می شود

همراه اول اعلام کرد از تاریخ اول مهرماه تعرفه پایه سرویس مکالمه درون و برون شبکه، یکسان می شود.

تعرفه مکالمات درون و برون شبکه همراه اول یکسان می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، از ابتدای مهر ماه سال جاری تعرفه پایه(آزاد) سرویس مکالمه درون و برون شبکه همراه اول یکسان می شود.

بر اساس این گزارش، از یکم مهر ماه هر دقیقه مکالمه درون و برون شبکه بصورت تک نرخی برای سیم کارت های دائمی ۵۹۹ ریال و برای سیم کارت های اعتباری ۸۹۹ ریال محاسبه می شود.

در این اطلاعیه آمده است که این روش جدید قیمت گذاری موجب سهولت و شفافیت بیشتر در محاسبه هزینه مکالمات مشترکین خواهد شد. از مزایای دیگر این طرح کاهش تعرفه تماس های برون شبکه برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول است.

همزمان با اجرای این طرح که در چارچوب مصوبات رگولاتوری و منطبق با روش های روز قیمت گذاری در دنیا است جهت بالا بردن قدرت انتخاب و امکان مدیریت بیشتر هزینه مشترکین، بسته های مقرون به صرفه و متنوع مکالمه درون شبکه برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول ارائه شده است. مشترکین دائمی و اعتباری می ‌توانند با شماره‌ گیری #۳۳۷*۱۰* بسته‌ های مکالمه ماهانه را مشاهده و خریداری کنند.

گفتنی است پیش‌تر در سال ۹۳، طرح یکسان سازی تعرفه مکالمه برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول صورت گرفت که به موجب آن، هزینه‌ های جابجایی در شبکه همراه، تعرفه های زمان اوج ترافیک و زمان غیر اوج ترافیک و هزینه های بین شهری و بین استانی حذف و تعرفه مکالمات درون شبکه برای مشترکین دائمی و اعتباری یکسان شد. اما به موجب طرح جدید، تعرفه تمامی تماس ‌های درون و برون شبکه همراه اول نیز یکسان می شود.

همراه اولی ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه