English

سازمان هواپیمایی کشور:

پروازها طبق برنامه و زمان درج شده در بلیت‌ها انجام می‌شود

سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد که مسافران پروازهای داخلی و خارجی ضمن تنظیم ساعت خود با ساعت رسمی کشور، برنامه‌های خود را بر اساس زمان درج شده در بلیت‌های هواپیما انجام دهند و در فرودگاه‌ها حضور یابند.

پروازها طبق برنامه و زمان درج شده در بلیت‌ها انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، باتوجه به اینکه مقرر است ساعت رسمی کشور از ساعت ٢٤ امشب (٣٠ شهریور) یک ساعت به عقب کشیده شود، سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد که مسافران پروازهای داخلی و خارجی ضمن تنظیم ساعت خود با ساعت رسمی کشور، برنامه‌های خود را بر اساس زمان درج شده در بلیت‌های هواپیما انجام دهند و در فرودگاه‌ها حضور یابند.

رضا جعفرزاده  سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نیز در این باره گفت:‌ تمام کادرهای پروازی داخلی و خارجی زمان پرواز خود را بر اساس زمان رسمی ایران تنظیم کرده‌اند و از این رو مسافران باید طبق زمان درج شده در بلیت در فرودگاه حاضر باشند.

وی از روابط عمومی شرکت‌های هواپیمایی نیز خواست که تغییر ساعت رسمی کشور و زمان حضور مسافران به فرودگاه را اطلاع رسانی کنند.

به گفته جعفرزاده، تمام مقدمات لازم برای مدیریت این پروازها در ایران صورت گرفته و مانند تجربه سال‌های قبل فرودگاه‌ها مشکلی در تغییر ساعت پرواز نخواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه