English

سخنان جهرمی در برنامه حالا خورشید منتشر شد

وزیر ارتباطات با اشاره به ریشه مشکلات اقتصادی کشور گفت: راه عبور از مشکلات داخلی، شفاف سازی و پیاده سازی دولت الکترونیکی است.

سخنان جهرمی در برنامه حالا خورشید منتشر شد
به گزارش خبرگزاری موج، محمد جواد آذری جهرمی امروز با حضور در برنامه حالا خورشید به سوالات رضا رشید پور پاسخ داد.
محمدجواد آذری جهرمی در برنامه حالا خورشید شبکه سه سیما گفت: برای  استقرار دولت الکترونیک باید همه ابزارهای دسترسی مردم و زیرساخت های ارائه خدمات فراهم شود.
وی ادامه داد: راه عبور از مشکلات داخلی شفاف سازی و اجرای دولت الکترونیکی است و باید هم مطالبه مردم باشد و هم  همه دستگاه ها پای کار بیایند.
جهرمی تاکید کرد: چرا باید ارز ناشی از صادرات دولتی‌ها و خصولتی‌ها دیر به دست واردکنندگان برسد؟
وی گفت: صحبت های روز گذشته رئیس جمهور، حجت را بر همه دستگاهها تمام کرد و باید همه فعالیت ها شفاف باشد و در بخش زیر ساخت امکان دسترسی مردم به خدمات پرسرعت فراهم می‌شود.

طرح ریجیستری تلفن های همراه اتصال سه دستگاه مهم دولتی می باشد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: طرح ریجیستری تلفن های همراه اتصال سه دستگاه مهم دولتی می باشد و روند اصلی شفاف سازی بدین صورت می باشد که با اتصال و استفاده از اطلاعات چند دستگاه دولتی و برقراری ارتباط مابین چندین دستگاه ها می توان به شفاف سفاف سازی ها رسید.

یک کارآفرین برای اخذ یک مجوز پرورش ماهی ملزم به استعلام از 50 نهاد مختلف می باشد که در مدت زمان 2 ساله می باشد که با اتصال این نهاد های دولتی بهم این امکان در دولت الکترونیک در مدت زمان 15 دقیقه امکان استعلام از نهادهای مختلف وجود دارد. ولی فلوچارت واردات یک خط مستقیم می باشد که ورود کالا بصورت خیلی ساده انجام می شود.
رضا رشیدپور مابین توضیحات در مورد دولت الکترونیک از دغدغه مردم از برای افزایش قیمت گوشی بیان کرد و دلایل این افزایش قیمت را از میهمان برنامه پرسیدند؟

دلیل افزایش قیمت تلفن همراه رانت در زمان توزیع ارز دولتی است

وزیر ارتباطات دلایل افزایش قیمت تلفن همراه را گرانی ارز و برخی رانت های که در زمان توزیع ارز دولتی بیان کرد و این ادعا را که گرانی گوشی ها به طرح ریجیستری مرتبط است کاملا رد کرد.

وی ادامه داد در حال حاظر 720هزار گوشی با ارز دولتی و رانت های مختلف وارد کشور شده است که 120 هزار دستگاه تلفن همراه توقیف قضایی شده است. و درصورت ورود و توزیع در بازار انتظار نمی رود قیمت ها به یکباره به قیمت قبل برگشت شود.

ادامه دارد...

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی