English

رونمایی از پازل راهبردی کسب‌‌وکار شرکت بیمه‌‌کوثر

پازل راهبردی کسب‌‌وکار در صنعت بیمه به‌‌منظور هوشمندسازی فروش و ارزیابی یکپارچه و متوازن محورهای راهبردی در بیمه‌کوثر تدوین و رونمایی شد.

رونمایی از پازل راهبردی کسب‌‌وکار شرکت بیمه‌‌کوثر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر؛ مدیرعامل شرکت در نشست هم‌اندیشی مدیران که باحضور اعضای هیات‌مدیره، مدیران ستاد و سرپرستی‌های سراسر کشور در جوار حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، ضمن بیان این مطلب، تصریح‌کرد: با تدوین این پازل توسط همکاران معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی، مدیران با محیط کسب‌وکار واقعی صنعت بیمه و همچنین محدودیت‌ها و فرصت‌های جدید آشنا می‌شوند.

مجید مشعلچی فیروزآبادی هوشمندسازی کسب‌وکار را عامل افزایش تعامل و ارتباطات موثر بین‌بخشی دانست و گفت: در این پازل نتایج فروش، خسارت، سرمایه‌گذاری، فرایندها، نحوه تعامل با ذی‌نفعان و مشتریان و نیز توانمندسازی بخش‌های مختلف بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه با هوشمندسازی کسب‌وکار وظایف و فرایندهای اصلی کسب‌وکار در این شرکت بازنگری می‌شود، افزود: دستیابی به اطلاعات اثربخش و کارگشا، دقت و کیفیت و در نهایت، افزایش سوداوری و رضایت ذی‌نفعان و بیمه‌شدگان ازجمله مزایای اجرای این پازل است.

مدیرعامل شرکت با تاکید براین مطلب که کار بدون برنامه اثرگذار نخواهد بود، خاطرنشان‌کرد: انتظار داریم با امضای میثاق‌نامه در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری و هم‌اندیشی مدیران و بیان مشکلات و دغدغه‌ها و همچنین ارایه راهکارها شاهد جهشی عظیم در شرکت باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه