English

بروجردی:

عامل افزایش قیمت کالاها پتروشیمی ها هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: پتروشیمی‌ها محصول خود را با قیمت بالا در بازار ارائه می‌کنند و کارخانه‌ها نیز مجبور به خرید آن و در نتیجه افزایش قیمت کالاها هستند.

عامل افزایش قیمت کالاها پتروشیمی ها هستند

به گزارش خبرگزاری موج، در پایان جلسه علنی امروز سه شنبه 13 شهریور مجلس شورای اسلامی علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در تذکری گفت: نشر اکاذیب و هتک حرمت افراد و تعرض به حیثیت آنها تبدیل به رویه عادی در فضای مجازی شده است، قوه قضائیه، پلیس فتا و شورای عالی مجازی ورود جدی به این مباحث داشته باشند.

مرثیه خوانی فایده ای ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهارداشت: مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد تصمیم گیرنده اختیارات زیادی دارد. تیم اقتصادی دولت و مجلس در زمینه راهکارهای حل مشکلات اقتصادی، کار کارشناسی دقیق انجام دهند زیرا مرثیه خوانی فایده ای ندارد. باید کمیته مشترک اقتصاددانان مجلس و دولت برای بررسی راهکارهای حل مشکلات اقتصادی تشکیل شود. وی با انتقاد از آشفته بازار پتروشیمی ها گفت: پتروشیمی ها محصول خود را با قیمت بالا در بازار ارائه می کنند و کارخانه ها مجبور به خرید آن و در نتیجه افزایش قیمت کالاها هستند. بروجردی خاطرنشان کرد: این امر موجب افزایش تورم شده و مردم را با مشکلات زیادی مواجه می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه