English

رئیس هیات عامل ایدرو:

کشورهای اروپایی هر چه سریعتر تکلیف ادامه همکاری ها را روشن کنند

سفیر اتریش به همراه رایزن بازرگانی این کشور در دیدار با معاون وزیر و رییس هیات عامل ایدرو بر ادامه حمایت و همکاری وین برای پیشبرد هر چه بیشتر پروژه ها و توسعه روابط صنعتی و اقتصادی دو کشور تاکید کرد .

کشورهای اروپایی هر چه سریعتر تکلیف ادامه همکاری ها را روشن کنند

به گزارش خبرگزاری موج، اشتفان شُلتس سفیر اتریش با تاکید به ادامه همکاری های وین با تهران گفت: دولت و نهادهای دولتی مشکل خاصی در ادامه فعالیت با طرف های ایرانی ندارند و در خصوص شرکت های بزرگ و خصوصی اتریشی نیز باید راه حل ها و راهکارهایی ارایه گردد تا طرفین بتوانند با وجود تحریم های حاضر به فعالیت خود ادامه دهند.

معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، ایدرو در این دیدار با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: کشورهای اروپایی باید هر چه سریعتر تکلیف ادامه همکاری ها و پروژه های در جریان را مشخص کنند .

بانک مرکزی آمادگی لازم برای حمایت و همکاری برای فاینانس پروژه ها را دارد

منصور معظمی بر نقش آفرینی بیشتر اتریش به عنوان مسئول دوره ای اتحادیه اروپا جهت انسجام بخشی به روابط با ایران به عنوان ظرفیتی مهم اشاره کرد و اقدامات ملموس و انعطاف­ پذیرتر را خواستار شد. معظمی با اشاره به نحوه همکاری بانکی و مالی و چگونگی فاینانس پروژه ها گفت : بانک مرکزی ایران آمادگی لازم برای حمایت و همکاری برای فاینانس پروژه ها را دارد. در این دیدار  همچنین پیشنهاد برگزاری همایش مشترک صنعتی بین دو کشور با هدف  آشنایی بیشتر با توانایی ها و ظرفیت های صنعتی و سرمایه گذاری دو جانبه مطرح و مورد استقبال واقع شد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی