English

پرونده تخلف ۵۶ شرکت حمل و نقل کالا رسیدگی شد

کمیسیون ویژه ماده 12‌رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای در 13‌استان،به پرونده تخلف 91 شرکت حمل‌ونقلی رسیدگی و احکام حقوقی لازم را صادر کرد.

پرونده تخلف 56 شرکت حمل و نقل کالا رسیدگی شد

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عباسعلی بنی‌اسدی مدیرکل دفتر حقوقی و تدوین مقررات این سازمان بابیان این خبر گفت: در اجرای بند چهار ابلاغیه مورخ 22‌خردادماه سال جاری و با همکاری کارشناسان ستادی و استانی در زمینه اقدامات میدانی نظارت و برخورد با تخلفات در برخی از پایانه‌های بار و مراکز فعالیت شرکت‌های حمل‌ونقلی، با تشکیل کمیسیون‌های ویژه ماده 12‌به تخلفات مربوط به تضییع حقوق رانندگان و اخذ کمیسیون‌های اضافی و عدم پرداخت کرایه رسیدگی و احکام حقوقی برخورد با این تخلفات صادر و به اجرا درآمده است.

وی افزود: براساس گزارش عملکرد کمیسیون‌های ویژه ماده 12‌در 13‌اداره‌کل استانی به 91‌پرونده تخلف رسیدگی شد که براساس تصمیمات متخذه چهار شرکت به لغو پروانه فعالیت، 36‌شرکت به جریمه نقدی، 13‌شرکت به تذکر کتبی محکوم و 38 شرکت نیز برائت شدند.

 بنی‌اسدی تعداد کل پرونده‌های رسیدگی شده از ابتدای تشکیل کمیسیون ویژه ماده 12 رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل‌ونقل جاده‌ای از دهه دوم خرداد تاکنون را 770 پرونده اعلام کرد و افزود: براساس آرای صادره، 103‌شرکت به لغو پروانه فعالیت، 427‌شرکت به جریمه نقدی، 121‌شرکت تذکر کتبی محکوم و برای 119‌شرکت حکم برائت صادر شد.

کمیسیون ویژه ماده 12‌رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای در 13‌استان،به پرونده تخلف 91 شرکت حمل‌ونقلی رسیدگی و احکام حقوقی لازم را صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه