English

خبرگزاری موج گزارش می دهد

خودداری وزیر صنعت از پاسخگویی به مطالبات مردمی/ انصراف وزیر صنعت از حضور در گفتگوی ویژه خبری

وزیر صنعت از حضور در تلویزیون برای پاسخگویی به مطالبات مردم خودداری کرد. این مسئله به دلیل اینکه در چند ماه گذشته رانت های در زمنیه واردات خودرو، ثبت سفارش و دریافت ارز دولتی بروز کرده بسیار حائز اهمیت است.

خودداری وزیر صنعت از پاسخگویی به مطالبات مردمی/ انصراف وزیر صنعت از حضور در گفتگوی ویژه خبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، طبق هماهنگی های واحد خبر صدا و سیما قرار بود یکشنبه شب (چهارم شهریور) محمد شریعتمداری ساعت 10 شب در برنامه گفتگوی ویژه خبری برای پاسخگویی به مطالبات مردمی پس از گرانی های به وجود آمده در بازار کالا حاضر شود و درباره شفاف سازی رانت های اخیر که در زمینه ثبت سفارش و ارز دولتی به وجود آمده بود پاسخگو باشد. البته وزیر صنعت چندی پیش در یک برنامه صبحگاهی تلویزیون برای پاسخگویی به مطالبات مردم در زمینه فساد واردات خودرو حاضر شدند، اما تاکنون جزئیاتی از این پرونده منتشر نشده و مردم هنوز منتظر گزارش آقای وزیر در زمینه محاکمه متخلفان واردات خودرو هستند. 

دیروز نیز سخنگوی دستگاه قضایی اعلام کرد: میثم رضایی عضو هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان واردات خودرو که به تازگی از سوی وزیر صنعت نیز حکمی برای عضویت در شورای اندیشه ورزی خودرو دریافت کرده بود در حین فرار برای خروج از کشور دستگیر شده است. افرادی مطلع به خبرگزاری موج اعلام کردند این فرد نزدیک به 500 میلیارد تومان در نتیجه پیش فروش خودروهای خارجی به مردم بدهکار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه