English

حجتی اعلام کرد؛

تامین ارز مورد نیاز مواد غذایی مردم از سوی دولت

وزیر جهاد کشاورزی گفت:دولت در دو ماه گذشته، کل ارز مورد نیاز تامین مواد غذایی مردم را اختصاص داده و هم اکنون هیچ کمبودی در نهاده های تولید بخش کشاورزی و اقلام غذایی کشور، وجود ندارد.

تامین ارز مورد نیاز مواد غذایی مردم از سوی دولت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی بر اهتمام ویژه و تلاش شبانه روزی کلیه مدیران و مسئولین در تمامی رده های ملی، استانی و شهرستانی به منظور تامین کمی و کیفی مواد غذایی مورد نیاز مردم و همچنین کنترل قیمت ها به ویژه در اقلامی که با استفاده از ارز دولتی وارد کشور شده اند و یا به عنوان نهاده تولید مورد استفاده قرار می گیرند، تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: دولت تصمیم گرفته است کل ارز مورد نیاز تامین اقلام غذایی مردم را اختصاص دهد و در دو ماه گذشته هم به همین ترتیب عمل کرده و باعث شده است که هم اکنون هیچ کمبودی در نهاده های تولید بخش کشاورزی و اقلام مواد غذایی کشور وجود نداشته باشد. حجتی ادامه داد:در حال حاضر ذخایر بسیار خوبی در اختیار بخش خصوصی و بخش دولتی به عنوان پشتیبانی کننده نیاز بازار وجود دارد و نهاده های مورد نیاز کشور برای ماه های آتی نیز خریداری شده و در حال حمل به کشور می باشد.

وزیر جهاد کشاورزی بر نظارت مستمر بر کلیه فرآیندهای تامین و توزیع از مبداء ورود تا زمان رسیدن دست مصرف کننده نهایی تاکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه