English

​با تامین مالی طرح‌های توسعه توسط بانک صادرات ایران:

ایران به قطب تولید فولاد جهان تبدیل خواهد شد

با تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای شرکت گل گهر در زمینه تولید فولاد توسط بانک صادرات ایران، ایران به قطب تولید فولاد در جهان تبدیل خواهد شد.

ایران به قطب تولید فولاد جهان تبدیل خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، صیدی مدیرعامل این بانک در سفر به استان کرمان با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر گل گهر به عنوان یک شرکت بزرگ بورسی که در مقیاس جهانی فعالیت می‌کند، گردش مالی چند هزار میلیارد تومانی داشته و درآمد ارزی قابل توجهی را نصیب کشور می‌کند.

حجت‌اله صیدی افزود: مجموعه گل گهر با ظرفیت و قابلیت‌هایی که دارد نقش مهمی در تولید و رونق اقتصادی کشور ایفا کرده و تأثیر مطلوبی در کسب درآمد ملی دارد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران تصریح کرد: شرکت گل گهر به عنوان یکی از مجموعه‌های بزرگ صنعتی در خاورمیانه از حجم تولید و پتانسیل منحصربه‌فردی برخوردار است که تولیدات آن می‌تواند ضمن افزایش مزیت‌های رقابتی در سطح جهان، دستاوردهای ارزشمندی را برای کشور به ارمغان بیاورد.

صیدی با تأکید بر حمایت بانک صادرات ایران برای تأمین بخش عمده منابع مالی مورد نیاز توسعه این شرکت تولیدی، گفت:‌ با هدفگذاری‌ای که در زمینه تولید فولاد صورت گرفته است، ایران به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فولاد جهان تبدیل خواهد شد.

وی افزود: از نزدیک کارهای بزرگ و ارزشمندی را که این شرکت برای پویایی اقتصاد و صنعت کشور انجام داده، شاهد بودیم که به جرأت می‌توان گفت این مجموعه از مجموعه‌های ارزشمند کشور است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران و هیأت همراه در سفر ٢ روزه خود به استان کرمان همچنین از شعب منتخب این بانک در استان بازدید و ضمن گفت‌وگو با همکاران بر ارائه خدمات مشتری‌مدارانه تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه