English

پیام مدیر عامل بانک پارسیان به مناسبت روز خبرنگار؛

قسم به قلم و آنچه می نویسد، اقتضای جان چو ای دل آگهی است/ هرکه آگه تر بود جانش قوی است

پرویزیان، رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیر عامل بانک پارسیان به مناسبت روز خبرنگار پیام صادر کردند.

قسم به قلم و آنچه می نویسد، اقتضای جان چو ای دل آگهی است/ هرکه آگه تر بود جانش قوی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از بانک پارسیان، بی شک رسانه‌ها نقشی شگرف در شکل دهی به افکار عمومی دارند و به عنوان بازویی توانمند در کنار سازمان ها می‌توانند، در رونق و توسعه جامعه اثرگذار باشند.
آنچه که مشهود است؛ رسانه ها نسبت به اطلاع رسانی موثر و آگاهی بخشی در جهت تحقق شعار امسال "حمایت از کالای ایرانی" اهتمام ویژه ای داشته و بخشی از تلاش ها برای تحقق شعار امسال را بر عهده گرفته اند و در تلاشند اهمیت تولید ملی و نقش آن را در بهبود و رونق اقتصاد، اشتغالزایی و  .. برای مردم تببیین کنند.
خبرنگاران به راستی تجسم امانت داری، مسئولیت پذیری، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند. خبرنگاران وجدان آگاه و زبان گویای جامعه و مهندسان افکار عمومی امروز و سازندگان باید ها و نبایدهای ذهن فردای جامعه هستند. از این جهت که همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی، فکری و اقتصادی هر نسلی، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.
از این که در یک سال گذشته، اصحاب محترم رسانه در نقد منصفانه سیاست ها و عملکردها، تلاش برای شفاف سازی و مقابله با شایعات، و به ویژه دفاع از کارکنان مورد اعتماد مردم در نظام بانکی، رفتاری متعهدانه و مسئولانه داشتند، قدردانی می نمایم.
اینجانب، به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی، 17مرداد ماه «روز خبرنگار» روز باشکوه تلاشگران این عرصه را تبریک عرض نموده و ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه،تلاش وهمت شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی ارج می‌نهم و امیدوارم در سایه توسل به حق و همکاری گسترده تر و عمیق تر نظام بانکی و اصحاب رسانه، در مسیر خدمت رسانی به ملت سرافراز ایران، ثابت قدم باشیم.
 توفیق خبرنگاران عزیز را در ایفای هرچه بهتر نقش خطیر اطلاع‌رسانی آرزومندم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه