English

استفاده از منابع داخلی کشور تنها راه نجات اقتصاد ملی است

غلامحسن تقی نتاج در جمع معاونین و مدیران بانک قوامین در یکصد و بیست و چهارمین جلسه ی شورای معاونین بانک با بیان این مطلب گفت : برای کمک به اقتصاد کشور و سرپا نگهداشتن نظام بانکی باید رویکرد استفاده از منابع داخلی را دنبال کنیم و این تنها راه نجات اقتصاد ملی است .

استفاده از منابع داخلی کشور تنها راه نجات اقتصاد ملی است

به گزارش خبرگزاری موج، مدیر عامل بانک قوامین خلاصه ی برنامه تحول اقتصادی بانک را دارای دو راهکار شاخص دانست و گفت : اولین راهکار مدیریت هزینه هاست که در این بخش به منظور تداوم حیات بنگاههای اقتصادی همراهی و همکاری تمامی همکاران در یک بنگاه اقتصادی لازم است . وی ادامه داد این همراهی باید در هر سطحی از لایه های سازمان دیده شود و اگر این همراهی و همدلی ویژه وجود داشته باشد مطمئناً برنامه های پیش بینی شده نتیجه بخش خواهد بود .
تقی نتاج راهکار بعدی را استفاده از توانمندیهای داخلی سازمانها دانست و گفت : استفاده از این توانمندیها باعث شکوفائی خلاقیت ها و بروز استعدادهای نهفته ای می شود که تا بحال دیده نشده اند . وی ادامه داد حال اگر بخواهیم از توانمندی چند بنگاه اقتصادی در کنار هم استفاده کنیم شاهد هم افزائی خواهیم بود که نتایج درخشانی را به دنبال خواهد داشت . دکتر تقی نتاج افزود هر سازمانی در جایگاه خود دارای توانمندیهائی است که با در کنار هم قرار گرفتن آنها می توانیم استفاده ی کامل تر و مناسب تری از توانمندیهای سازمانها داشته باشیم . 
مدیرعامل بانک قوامین با ذکر این مقدمه به برخی دغدغه های به وجود آمده در خصوص تجمیع بانکهای نیروهای مسلح و ایجاد یک بانک واحد اشاره کرد و گفت : در بحث ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح شاهد اتفاق افتادن هم افزایی هستیم . اتفاقی مبارک که می تواند ضمن ارائه خدمات جدیدتر و کامل تر به حل مشکلات نیز کمک کند . وی تاکید کرد با این اتفاق نباید فکر کنیم که کار برخی از بانکها تمام شده است بلکه باید منتظر ایجاد یک بانک قوی تر ، بزرگتر و کامل تر در عرصه پولی و مالی کشور باشیم که به دنبال ارائه ی انواع خدمات پولی و مالی به مردم شریف ایران و خانواده های نیروهای مسلح است .
مدیر عامل بانک قوامین وظیفه ی هر یک از بانکهای ادغام شونده در مسیر پیوستن به این پروژه ی بزرگ را سنگین و ارزشمند دانست و گفت : ما نیز در بانک قوامین این مسئولیت سنگین را بر عهده داریم که به عنوان بانکی که وظیفه اش خدمت رسانی به پرسنل خدوم نیروی انتظامی و سایر مردم شریف ایران است و به عنوان بانکی که 6 درصد منابع نقدینگی کشور را در اختیار دارد با انسجام کامل سازمانی و اقتدار وارد اجرای این طرح ملی شده و در مسیر سیاست های کلان نظام اقتصادی جمهوری اسلامی ایران حرکت کنیم . 
تقی نتاج ضمن تقدیر از تلاش و کوشش تمامی همکاران در لایه های مختلف بانک از ادارات مرکزی و ستادهای مدیریت استانی و سطح شعب کل کشور گفت : در این راه، اقدامات در دست اجراء را با دقت و سرعت پیگیری کرده و با نگاهی امیدوار به افق پیش رو در مسیر شکوفائی و بالندگی نظام بانکی کشور حرکت می کنیم و حیات مبارک بانک قوامین را در بانک جدید دولتی تداوم خواهیم بخشید و حتی زمینه را برای جذب و بکارگیری افراد بیشتری از آحاد فعال و آماده بکارکشور فراهم خواهیم کرد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه