English

رئیس هیات عامل ایدرو:

نگرانی بابت تولید خودرو در سال ۹۷ نداریم

رئیس هیات عامل ایدرو گفت: به مردم اطمینان می دهیم هیچ نگرانی بابت تولید خودرو در سال جاری نخواهیم داشت و تولید به میزان رفع نیاز بازار ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری موج، پس از بروز مشکلاتی در تامین ارز مورد نیاز بخش خودرو که نگرانی هایی را در میان قطعه سازان ایجاد کرد، چهارشنبه شب جلسه ای در وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور محمد شریعتمداری، منصور معظمی رئیس هیات عامل ایدرو (سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران)، خودروسازان و شماری از قطعه سازان برگزار و مسایل مربوط به این بخش بررسی شد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایدرو با اشاره به نتایج جلسه خودرویی اظهار داشت: در جلسه شب گذشته در دفتر وزیر صنعت، برنامه ریزی های لازم به گونه ای صورت پذیرفت که تامین ارز تولیدکنندگان داخلی از راه های مختلف انجام شود.
رئیس هیات عامل ایدرو افزود: به مردم این اطمینان را می دهیم که هیچ نگرانی بابت تولید خودرو در سال جاری نخواهیم داشت و تولید با شمارگان که کاملا رفع کننده نیاز بازار است ادامه خواهد داشت.

آمادگی برزیل برای سرمایه گذاری در خودروسازی ایران

وی همچنین از نشست صبح چهارشنبه با سفیر برزیل خبر داد و ادامه داد: دولت برزیل آمادگی کامل خود را برای تامین منابع مالی و سرمایه گذاری از طریق فاینانس در بخش خودروهای سنگین و تجاری اعلام کرده است.
رئیس هیات عامل ایدرو اضافه کرد: بر این اساس، در حوزه خودروهای تجاری و سنگین اعم از اتوبوس، کشنده و کامیون نیز با همکاری 2 کشور، تامین قطعات منفصل (CKD) به صورت کامل امکان پذیر خواهد شد.
وی گفت: با وجود فشارهای ناشی از تحریم، تولید و تامین این خودروها و نیز قطعات یدکی آنها بدون نگرانی دنبال خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه