English

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد

طرح ضربتی قوه قضائیه برای دستگیری مفسدان اقتصادی/ امتناع وزارت صنعت از ارسال برخی قرادادهای خارجی به مجلس

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: برای ساماندهی روند برخورد با مفسدان اقتصادی قرار است از روز شنبه قوه قضائیه با دایر کردن شعبه های ویژه دادرسی، پروند متخلفان اقتصادی را در قالب طرحی ضربتی مورد رسیدگی قرار دهد.

طرح ضربتی قوه قضائیه برای دستگیری مفسدان اقتصادی/ امتناع وزارت صنعت از ارسال برخی قرادادهای خارجی به مجلس

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا  در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری موج، با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات اقتصادی و نابسامانی های امروز متاثر از تخلفات اقتصادی است، گفت: قرار است از شنبه دولت به صورت جدی برای ساماندهی بازار وارد عمل شود و قوه قضائیه نیز در طرحی ضربتی ضمن در نظر گرفتن شعب های ویژه دادرسی به این پرونده ها، روند رسیدگی را تسریع و در اسرع وقت برخورد سریع با متخلفان داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی کمک می کند تا نقدینگی بار دیگر در روند طبیعی وارد بخش های مولد اقتصاد شود، افزود: در شرایط کنونی باید تولید و اشتغال کشور تقویت شود که هدایت نقدینگی به این بخش ها می تواند تا حدودی وضعیت اقتصادی کشور را سامان ببخشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه کمیسیون صنایع و معادن تاکنون چندین جلسه با وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان این وزارتخانه برگزار کرده است، تصریح کرد: پرونده تخلف واردات 6400 خودرو هنوز باز بوده و مجلس پیگیر آن است، اما در این بخش به جمع بندی نرسیده ایم.

حسینی کیا در پایان گفت: یکی از اشکالات دیگر در بخش خوردو مربوط به قرادادهای خودروسازان با خودروسازی های خارجی است که تاکنون وزارت صنعت، معدن و تجارت از ارسال این قراردادها به مجلس خودداری کرده که پیگیر این موضوع نیز هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه