English

وزیر ارتباطات خبر داد؛

رفع مشکل ورود صدهزار گوشی به بازار تا پایان هفته

محمد جواد آذری جهرمی با اعلام اینکه هنوز مشکلات ارزی برطرف نشده خبرداد: تا پایان هفته مشکلات ورود صدهزار گوشی برای برقراری آرامش در بازار را مرتفع می کنیم.

رفع مشکل ورود صدهزار گوشی به بازار تا پایان هفته

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، محمدجواد آذری جهرمی عصر امروز در جمع خبرنگاران به حواشی ایجاد شده در بازار موبایل واکنش نشان داد.

وزیر ارتباطات در پاسخ به چرایی آشفتگی ادامه‌دار بازار موبایل گفت: هنوز نه آن ۱۰۰ هزار گوشی که قرار بود به بازار عرضه شود، عرضه شده و نه هنوز درباره ارز، تثبیتی رخ داده است؛ بنابراین درباره گوشی‌های موبایل هم تثبیتی محقق نشده است. این حرف درست و مطالبه‌ای است که باید پیگیری شود.

وی ادامه داد: امروز در هیات دولت در این خصوص با وزیر صنعت، معدن و تجارت صحبت کردیم که این موضوع مقداری تسریع شود. تلاش می‌کنیم که همین هفته حداقل مشکل عرضه‌ی این ۱۰۰ هزار گوشی را حل کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مشکل نرخ ارز به عنوان دیگر فاکتور اثرگذار در افزایش قیمت گوشی نیز اظهار کرد: بخش دوم مربوط به تثبیت نرخ ارز است که رئیس‌ جدید بانک مرکزی با سیاست‌هایی که دارد، سریع‌تر آرامش به بازار ارز برگردد و تثبیت شود، به نوعی بازار در کنترل قرار گیرد و شرایط مناسبی فراهم شود.

جهرمی درباره درخواست سازمان نظام صنفی برای کاهش تعرفه صوت اپراتورها در جهت متعادل‌سازی تعرفه اینترنت ثابت گفت: در رابطه با این موضوع باید کمیسیون تنظیم مقررات تصمیم بگیرد، نامه‌شان هم به سازمان تنظیم مقررات ارجاع شده که رسیدگی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه