English

نمایندۀ مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی:

مجتمع فولاد سبا با استفاده از پساب صنعتی در حال کار است

نمایندۀ مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجتمع فولاد سبا با استفاده از پساب صنعتی در حال کار است. اصلاً آبی وجود ندارد که کسی سؤال کند آب مورد نیاز این توسعه از کجا تأمین می شود.

مجتمع فولاد سبا با استفاده از پساب صنعتی در حال کار است

به گزارش خبرگزاری موج، در مراسم افتتاحیۀ طرح توسعۀ مجتمع فولاد سبا، محسن کوهکن نمایندۀ مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از افزایش تولید در مجتمع فولاد سبا گفت: خدا را شاکریم که در نظام ارزشی جمهوری اسلامی و در مسیر توسعه و پیشرفت کشور و خدمت مردم قدم برمی داریم.
وی ضمن قدردانی از این دستاورد افزود: از مدیرعامل فولاد مبارکه و تمامی کسانی که دست به دست هم دادند تا توسعه و افزایش تولید در گروه فولاد مبارکه به سرانجام برسد صمیمانه تشکر میکنم.
کوهکن واگذاری مجتمع فولاد سبا به فولاد مبارکه را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و با بیان اینکه در زمان واگذاری از این اقدام حمایت کردیم، گفت: در آن مقطع تلاش کردیم این اتفاق صورت گیرد و این حمایت ها و تلاش ها باعث شد تا در ادامۀ بهره برداری از خطوط تولید این مجتمع، توسعه های آن هم امروز به بار نشیند.
نمایندۀ مردم لنجان خاطرنشان کرد: مردم عزیز بدانند اگر امروز این صنعت همچنان پویا و مقتدر پابرجا مانده است به آن دلیل است که در بخش آب توانسته است به صرفه جویی ۷۵ درصدی دست یابد و مشخصاً خطوط تولید و طرحهای توسعۀ مجتمع فولاد سبا با استفادۀ ۷۰ درصدی از پساب صنعتی در حال کارند. این کار به ظاهر ساده است، اما به خوبی واقفیم که چقدر برای تبدیل فاضلاب به آب قابل استفاده در صنعت سرمایه گذاری شده است. به خاطر داشته باشیم امروز اصلاً آبی وجود ندارد که کسی سؤال کند آب مورد نیاز این توسعه از کجا تأمین می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه