English

تدابیر کاربردی بانک کشاورزی برای مدیریت و مصرف بهینه انرژی

بانک کشاورزی که در عرصه بانکداری سبزبرای حفاظت از محیط زیست و ترویج روش های نوین کشاورزی به منظور مدیریت منابع آب و خاک و انرژی پیشروست، کوشیده است تا فناوری، خرد و آگاهی را در راه کاهش مصرف انرژی و جلب مشارکت جمعی کارکنان به خدمت گیرد.

تدابیر کاربردی بانک کشاورزی برای مدیریت و مصرف بهینه انرژی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، این بانک به ویژه در روزهای اخیر که افزایش دما و کاهش نزولات جوی ، چگونگی مصرف انرژی هایی چون برق و منابعی چون آب را  به چالشی ملی تبدیل کرده است ، بیش از پیش می کوشد تا با استفاده از راهکارهای کارآمد، در راستای مدیریت منابع و مصرف بهینه انرژی گام بردارد.

استفاده از ابزار هایی چون شیرهای آب و لامپ های روشنایی هوشمند، لامپ‌های کم‌مصرف ، تامین برق مصرفی ساختمان‌ها با استفاده از ژنراتور ، کنترل درجه حرارت محیط های کاری و چینش فضای کاری برای استفاده بیشینه از نور طبیعی از جمله این راهکارها بوده است.

بانک کشاورزی همچنین با آموزش و فرهنگ‌سازی میان کارکنان، در مسیر افزایش آگاهی و جلب مشارکت  آن ها برای بهینه سازی مصرف انرژی و منابع گام برمی دارد به گونه ای که کارکنان ، خود را در قبال آینده این سرزمین ، حیات نسل های آینده و میراث طبیعی، مسئول و موثر دانسته و در راه صرفه جویی و مصرف صحیح در محل کار، خانه و جامعه گام بر دارند.

شایان ذکر است در همین راستا و به دستور بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ساعت کارکارکنان  بانک کشاورزی در استان تهران از 6 تا 14 تعیین شده که فعلا تا پایان تیرماه اجرایی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی