English

مدیرعامل بانک کشاورزی اعلام کرد:​

نگرش به وصول مطالبات باید اصلاح شود

موضوع وصول مطالبات یکی از مولفه های مهم در افزایش توان تسهیلات دهی بانک به شمار می آید و به باور روح الله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، تغییر نگرش،ایجاد نظم و رعایت نسبت وصول مطالبات در پرداخت تسهیلات راهکارهایی است که می تواند وضعیت وصول مطالبات را بهبود بخشد.

نگرش به وصول مطالبات باید اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، روح الله خدارحمی روز یکشنبه 27 خرداد ماه در مراسم معرفی رئیس جدید اداره کل وصول مطالبات و اجرای این بانک و در بیان انتظارت از این حوزه گفت: نگرش به وصول مطالبات باید اصلاح شود و تغییر یابد.

وی با اشاره به پرتفوی بیش از 700 هزار میلیارد ریالی تسهیلات بانک کشاورزی ایجاد نظم وانضباط در وصول مطالبات را یک ضرورت برای این حوزه دانست و افزود: برای تحقق برنامه های حوزه وصول مطالبات همه کارکنان در سطوح مختلف باید بخشی از توان خود را صرف این موضوع کنند.

مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به ضرورت بهبود فرآیند های حقوقی در وصول مطالبات؛ از جمله استفاده از توان بخش خصوصی و همچنین ارتقای خط مشی اعتباری بانک خاطر نشان کرد:ایجاد تناسب در پرداخت تسهیلات و رعایت نسبت مطالبات معوق یکی از ضرورت ها برای پاسخگویی به نهادهای نظارتی است.

خدارحمی در ادامه با بیان اینکه بانک کشاورزی برای خدمت و کمک به بخش کشاورزی باید استحکام و توان مالی لازم را داشته باشد، تصریح کرد: معقول بودن نسبت مطالبات معوق و پرداخت تسهیلات یکی از اصلی ترین شاخص ها است.

وی  با اشاره به اینکه طراحی و برنامه ریزی دقیق برای پیگیری طرح های راکد یکی از مسایلی است که باید مورد توجه قرار گیرد  اضافه کرد: واگذاری طرح ها با توافق شخص بدهکار به افراد توانمند و با صلاحیت پیش از تملیک، راهکاری است که می تواند جایگزین رویه های قبل شود.

برا ساس این گزارش  خدارحمی در پایان سخنانش ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات «مهدی بصیرت» رئیس سابق اداره کل وصول مطالبات و اجرای بانک کشاورزی، «فریدون بهبهانی» را به عنوان رئیس جدید این اداره کل منصوب و معرفی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه