English

مدیرعامل بانک کشاورزی:

حمایت از تولید کالای باکیفیت داخلی، اقدامی موثر در راه افزایش توان کشور در برابر دشمنان است

جلسه هم اندیشی فرمانده و اعضای شورای مرکزی بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های تابعه و گردان های عاشورا و الزهرا (س) روز چهارشنبه 30 خرداد با حضور روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در این بانک برگزار شد.

حمایت از تولید کالای باکیفیت داخلی، اقدامی موثر در راه افزایش توان کشور در برابر دشمنان است

 به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، خدارحمی در این جلسه ، ایثارگران و بسیجیان بانک کشاورزی را مایه مباهات این بانک واقدامات موثر و عملکرد درخشان آن ها در عرصه های مختلف و در سیستم بانکی را باعث افتخار دانست.

 وی با تاکید بر این که فرهنگ و روحیه بسیجی در کشور همواره به حل مشکلات کمک می کند، افزود: به عنوان عضوی از مجموعه بانک، سعی می کنیم از منش بسیجیان و ایثارگران پیروی کنیم و می کوشیم در راه پاسداری از ارزش ها و توسعه فرهنگ بسیجی حرکت کنیم.

خدارحمی در بخش دیگری از سخنان خود، حمایت از تولید کالای باکیفیت داخلی را اقدامی موثر در راه افزایش توان و مقاومت کشور در برابر دشمنان دانست  و اظهار داشت: بانک کشاورزی در اجرای منویات و تکلیفی که مقام معظم رهبری در ابتدای سال مشخص کردند و با اعتقاد به این که اقتصاد، محوری است که باعث افزایش توان و مقاومت ما در برابر دشمنان است و سیستم بانکی در اجرای این منویات نقش کلیدی دارد،  برنامه های خود را به نحوی تدوین کرده است که در راستای تکیه بر توانایی ها و امکانات داخل کشور و حمایت ازتولید با کیفیت داخلی گام بردارد .

وی اضافه کرد: ما به عنوان بانک تخصصی بخش کشاورزی، متناسب با منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت، پروژه های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید کالای با کیفیت داخلی را سرلوحه کار خود قرار داده ایم و به این منظور تامین مالی طرح های گلخانه ای، پرورش ماهی در دریا، مکانیزاسیون کشاورزی و تولید بذور گواهی شده بدون محدودیت، در اولویت پرداخت تسهیلات است.

خدارحمی با اشاره به اقدامات موثر پایگاه مقاومت بسیج بانک کشاورزی در جریان زلزله اخیر کرمانشاه ، به دو طرح اشتغال پایدار روستایی و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج  اشاره کرد و اجرای ضربتی آن ها را از  نمونه های اقدام بسیجی وار در بانک کشاورزی برشمرد .

وی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد با پیروی از منش شهید دکتر مصطفی چمران و همه شهدا و ایثارگران بتوانیم در هر جایگاهی که قرار داریم در راه سربلندی و عزت کشور بکوشیم .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه