English

ارائه اینترنت رایگان ازجانب همراه اول تکذیب شد

مدیرکل ارتباطات همراه اول شایعه ارائه 120 گیگ اینترنت رایگان به مناسبت عید فطر را تکذیب کرد.­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

ارائه اینترنت رایگان ازجانب همراه اول تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری موج، شاهین آرپناهی با اشاره به پیامی مبنی بر ارائه اینترنت رایگان ازجانب همراه اول به مناسب عید فطر گفت: شایعه ای در فضای مجازی دست به دست می شود مبنی بر اینکه همراه اول به مناسبت عید فطر 120گیگ اینترنت رایگان ارائه می کند و مردم باید برای دریافت آن کد USSD را وارد کنند که این موضوع تکذیب می شود.

اخبار را از درگاه های رسمی اپراتور اول دنبال کنید

وی اظهار داشت: کد USSD که در این پیام وجود دارد یک بسته اینترنتی است که حدود 200هزار تومان برای مشترک هزینه دارد. از مردم خواهش می کنیم به شایعات این چنینی توجه نکنند و اخبار را از درگاه های رسمی اپراتور اول دنبال کنند.

مدیر کل ارتباطات همراه اول افزود: اگر مشترکان کدی که در این پیام است را مرحله به مرحله در USSD گوشی خود چک کنند، یعنی ابتدا ستاره 100 و بعد بقیه اعداد را وارد کنند متوجه می شوند که بسته اینترنتی یکساله 120 گیگی است.

آرپناهی افزود: ممکن است این بسته برای برخی افراد به صرفه باشد و مصرف کنند اما همراه اول با توجه به مصرف و عادت مصرف مشترکان بسته های مختلف را پیش بینی کرده که این هم یکی از آن ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه