English

موج گزارش می دهد؛

شاهکار جدید رامک خودرو!؟/تحمیل هزینه جدید به خودروهای پیش فروش شده رامک خودرو

متقاضیانی که در سال 96 در شرکت رامک خوردو تیوولی پیش فروشی خریده اند، تاکنون نه تنها خودروی خودروی تحویل نگرفته اند، بلکه به گفته نمایندگی این شرکت در زمان دریافت بیش از 50 میلیون تومان هزینه جدید به آن ها تحمیل می شود.

شاهکار جدید رامک خودرو!؟/تحمیل هزینه جدید به خودروهای پیش فروش شده رامک خودرو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، پس از اینکه شرکت هیوندای از تحویل قطعات به تولیدکننده داخلی برای مونتاژ خودروی الانترا سرباز زد، نگرانی به دیگر مشتریان خودروهای کره ای در ایران منتقل شد. به گونه ای که یکی از مشتریان خودروی تیوولی در تماس با خبرنگار موج اعلام کرد؛ در اردیبهشت 96 در پیش فروش خودروی تیوولی ثبت نام کرده و با وجود پرداخت هزینه هنوز موفق به تحویل خودرو نشده و همواره شرکت تحویل آن را به تعویق می اندازد.

این مشتری در اردیبهشت ماه سال 96، اقدام به خرید یک دستگاه خودروی تیوولی بر اساس کد طرح فروش به شماره 95101 به صورت نقدی، با قرار تحویل 120 روز کاری (حدوداً نیمه دوم مهرماه 96 زمان تحویل) و با مبلغ 999 میلیون ریال نموده است، این شرکت به تعهدات خود پایبند نبوده و با عدم پاسخگویی به مشتریان خود بابت تاخیرات بیش از حد خود در تحویل خودروهای پیش فروش شده این مشتریان را در وضعیت بلاتکلیفی قرار داده است.  این مشتری در پاییز سال 96 طی دعوت نامه تکمیل وجه، در بازه  مقرر  نسبت به تکمیل وجه اقدام کرد ولی تا کنون -تیرماه 97- نه خبری از خودرو است نه کسی پاسخ مشخصی به وضعیت پیش آمده می دهد. 

مدارک رامک

در دعوتنامه تکمیل وجه مبلغ 59 میلیون ریال مازاد بر قرارداد از سوی رامک خودرو طلب شده این در حالیست که در دعوتنامه درج شده بود وفق بند 7 قرارداد بابت افزایش برخی هزینه ها این وجه دریافت می گردد.

از سوی دیگر، با توجه به اینکه در مفاد دعوتنامه درج شده که خودوری تحویلی مدل 2018 خواهد بود و اینکه مطابق با محاسبات صورت گرفته بر اساس بند 2 دعوتنامه، سود مشارکت و دیرکرد تا اوایل بهمن ماه 96 در نظر گرفته شده است؛  وفق بند 3 دعوتنامه، بطور قطع عنوان شده است که خودرو حداکثر تا بیست روز پس از تاریخ فوق الذکر، یعنی تا پایان بهمن ماه سال96 تحویل مشتری می شود؛ با عنایت به توضیحات فوق، این مشتری با توجه به شرایط مندرج در قرارداد به تعهدات خود عمل کرده ولی خبری از تحویل خودرو از سمت شرکت رامک خودرو نیست! و طبق صحبت های شنیده شده شرکت رامک هزینه های مازادی برای تحویل خودرو از مشتری دریافت خواهد کرد.

رامک

با پیگیری های صورت گرفته از نمایندگی شرکت رامک و کارشناسان فروش آن شرکت، خبرهایی مبنی بر مشخص شدن وضعیت تحویل این خودروها در شهریور سال 97 (یعنی بالغ بر یکسال و نیم پس از زمان ثبت نام) شنیده می شود، این در حالیست که حتی زمان تحویل خودرو بطور قطع شهریورماه اعلام نشده و شرکت هر ماه وعده تحویل خودرو را در ماه های آینده به مشتریان می دهد.

در ادامه فرایند فرسایشی تحویل خودرو توسط رامک خودرو، عاملین فروش این شرکت اعلام کردند که مبالغ دیگری نیز علاوه بر وجوه پرداخت شده قبلی، مجددا دریافت خواهد شد. 

این در حالی است که این تاخیر و طبق گفته رامک افزایش برخی هزینه ها به دلیل کوتاهی این شرکت در تحویل خودرو در زمان مقرر بوده و اگر هزینه ای متحمل قرارداد شود (با توجه به تاخیر شرکت در تحویل خودرو به مشتری و عدم انجام تعهدات شرکت رامک) انتظار می رود که رامک آن هزینه ها را متقبل شده و هزینه ای بر دوش مشتری قرار نگیرد.

خبرنگار موج برای پیگیری این موضوع با مسئولان فروش و امور مشتریان این شرکت تماس گرفت تا جزئیاتی از وضعیت واردات و تحویل این خودرو به دست آورد.

طی تماس موج با شرکت رامک خودرو، در حال حاضر این شرکت هیچ گونه ثبت نام جدیدی برای پیش فروش خودروی تیوولی از شرکت کره ای سانگ یانگ انجام نمی دهد و هیچکدام از ثبت نام کننده های این خودرو در سال 96 خودرویی تحویل نگرفته اند و آخرین تحویل مربوط به اسفند 95 بوده است.

یکی از کارشناسان فروش شرکت رامک خودرو اعلام کرد: در اواسط تیر ماه چگونگی تحویل خودروهای پیش فروش شده اعلام می شود، اما از آنجایی که قیمت این خودرو به بیش از 200 میلیون تومان رسیده و دولت نیز تاکنون دلار 4200 تومانی به واردکننده های خودرو تخصیص نداده است، در زمان تحویل قیمت خودروها براساس قیمت تمام شده واردات محاسبه می شود و احتمالا  هزینه مازادی  بین 40 تا 50 میلیون تومان از مشتریان دریافت خواهد شد.

شرکت سانگ یانگ یک شرکت کره ای است که محصول تیوولی را به صورت  کامل(CBU) به ایران صادر می کند و به گفته مسئول فروش شرکت رامک، این شرکت کره ای برای صادرات خودرو به شکل (CBU) به ایران مشکلی ندارد، اما پس از آغاز تحریم های آمریکا شرکت های کره ای برای صادرات قطعات منفصله(CKD)  محدودیت خواهند داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • محمد

    ماشین منم ندادن بیاین یه گروه بزنیم ببینیم چیکا کنیم

    • ناشناس

      من هم در دیماه 96 مبلغ 50میلیون تومان ثبت نام کردم قرار بود 180روز کاری به مبلغ 104 میلیون تحویل بدهند که این امر صورت نگرفت -اگر قیمت خودرو بالا رفته پس مبلغی که ما هم پرداخت کردیم به همان نسبت بالا رفته.یعنی ارزش پول ما الان 200میلیون شده .چون به گفته آقایون قیمت ماشین 400میلیون شده.اون زمان ما هم نصف قیمت خودرو را پرداخت کردیم .چطور شده که ارزش ماشین بالا رفته اما ارزش پول ما نه/

    • ناشناس

      باسلام خدمت تمامي ثبت نام کنندگان خودرو تيولي
      بنده هم همين مقدار پول را براي تيولي ثبت نام کرده ام وبايد ارزش پول را با خودرو مقايسه کنند .چونکه اون موقع هم نصف قيمت خودرو بود والان هم بايد به نصف قيمت خودرو حساب کنند.

  • مال باخته

    سلام
    ۶۰ بار زنگ زدم به‌رامک
    یه بار درست جواب ندادن

  • مهناز

    کجا بیاد شکایت کنیم؟

  • نوذری

    سلام
    من هم تقریبا همون زمانا ثبت نام کردم
    پولم هم قبل از سال کامل کردم
    حالا اگه ما نمی تونستیم پول و جور کنیم 80 جور بامبول سرمون میاوردن پولمونم نمی دادن
    الان که این همه طول کشیده تحویل ماشینا ما باید چیکا کنیم
    هر بار زنگ زدم شرکت هیچ کس درست جواب نداده
    واقعاااا ما چه گناهی کردیم
    باید چیکا کنیم ما؟

  • علی

    من تیرماه ۹۶ثبت نام کردم قرار شد قبل عید ماشین تحویل بدن.تماسی که اسفند ماه سال گذشته با کارشناس رامک داشتم گفتند ماشینها وارد شده کار ترخیص گمرک داره. چون ۵۰۰۰ خودرو بوده، زمان بر خواهد بود.۳۰۰۰تا قبل عید ترخیص شده. مابقی تا خرداد ماه ترخیص خواهد شد.الان دارن اذیت میکنن.بعدش ما پول ماشین رو دادیم۱۲۰روز کاری جهت انجام امورات اداری بوده.ارز ۴۲۰۰تومانی ۲ماهه اسم در کرده.ربطی به خرید سال قبل نداره.بیاید از شرکت سانگ یانگ به دادگاه بین المللی شکایت کنیم شاید شرکت سانگ یانگ خسارت از رامک بگیرد.

  • ناشناس

    تبعاتی همچون افزایش نرخ ارز، افزایش تعرفه گمرکی، هزینه اسقاط و سایر هزینه های افزایشی مربوط به کالاهای وارداتی ناشی از قصور جدی شرکت رامک در انجام تعهدات خود مبنی بر ثبت سفارش درخواست چنین مشتریانی (که در بازه زمانی بسیار پیشتر از این تغییرات و بسته شده ثبت سفارش بوده) میباشد؛ که چنانچه برنامه ریزی شرکت رامک برای تحویل به موقع خودروی ما به درستی صورت می پذیرفت، هیچ کدام از این افزایش ها و تغییرات مشمول خرید ما نمی شد. از اینرو حدود مبلغ 60 میلیون ریال مازاد دریافتی در زمان ارسال دعوتنامه که همچون قرارداد، کاملاً به صورت یکطرفه تنظیم شده و یا هرگونه هزینه دیگر که آن شرکت در آینده به مشتریان تحمیل نماید نیز شامل این نکته بوده و این زیان ناشی از کوتاهی آن شرکت در زمانبندی انجام تعهدات خود بوده و متوجه مشتری نمی باشد؛ لذا هرگونه دریافت وجه مازاد گران فروشی خواهد بود.
    نکته جالب اینکه علی رغم وجود رگولاتوری (سازمان حمایت از مصرف کنندگان) و وجود "آيين نامه اجرايي قانون حمايت از حقوق مصرف کنندگان خودرو" و تعیین رسیدگی به شکایت مشتریان ظرف مدت 20 روز، در عمل هیچ نظارتی بر عملکرد این شرکتها و هزینه هایی که به مشتریان خود تحمیل می نمایند صورت نمی پذیرد.

  • محمد

    من گروه درست کردم هر چی لینک می ذارم خبرگزاری موج تایید نمی کنه
    لطفا تایید کنید که کمک کنه به اینایی که ماشین از رامک خودرو ... گرفتن

    • رامین

      سلام گروه چیشد منم هم بیام

  • پرویز

    منم مثل شما ذلیل شدم با این قوانین دولتی و حامی مصرف کننده .من مل پولم واریز مردم آذر ماه موعد تحویل بهمن بود دنا الان خبری نیست و هیچ س جواب درستی نمی دهد و سازمان حمایت هم حامی بخش خصوصی ورودیهای آنهاست

  • احسان

    بنده تیر 96پیش خرید کردم
    چرا همه ضررها را به گردن مشتری؟
    خواهشمندم یه نفر به نمایندگی از همه اقدام قانونی انجام بده وما هم پیرو راهنمایی برای گشایش مشکل پیش آمده
    هستیم

  • شهرام

    ۱۳ خرداد ۹۶تیوولی ثبت نام انجام دادم.وضعیت دقیقا به همین صورت است.در صورت نیاز خوشحال میشوم مدارک رو ارسال نمایم.با تشکر

  • شماره گروه رو بفرستین

  • اخرین خبر راجب این ماشین کوفتی چیه ما باید چه خاکی به سرمون بریزیم

  • جمال

    سلام
    من هم مهر 96 ثبت نام کردم بعد از کلی تماس تازه به من میگن باید قرارداد را عواض کنی چون این خودرو در آینده میخواد در ایران تولید بشه و باید تولید داخلی را تحویل بگیری اون هم بعد از خرداد 98
    کسی از صحت و سقم این موضوع اطلاع داره؟

  • سوگند

    سلام
    اینطور که معلومه همه باید ضرر بدیم و چون زمانی که تیوولی ثبت نام کردیم دلار ۳۵۰۰ تومان بود الان ۸۰۰۰ هزار شده و هم ارزش پول ما خیلی کمتر شده و هم باید بالتفاوت قیمت خودرو هم پرداخت کنیم تاخیر تقصیر شرکت هست ولی ما باید تاوان تقصیر اونارو بدیم
    اینطوری نمیشه باید مرجعی به این مسئله رسیدگی کنه تا کی این مردم باید چوب بی کفایتی مدیران را بخورند
    این اصلا حق نیست

  • محسن

    فقط تنها راه گرفتن ماشین جمع شدن جلوی شعبه مرکزی در یک روز خاص و جواب کامل گرفتن از رامک خودرو .ماهم خرداد ۹۶ ثبت نام کردیم بعد از تماسهای مکرر وعده آینده را میدهند این روز مورد نظرشان کی میاید بشین تا بیاد

  • سعید

    سلام منم مهر۹۶ ثبت نام کردم شماره یا لینک گروه روبفرست منم عضو شم

  • حمید.

    سلام من هم خرداد96تیوولی ثبت نام کردم وهر روز یک تاریخ جدید برای دریافت ماشین رامک خودرو اعلام میکند. دیگرصبرم لبریز شده. اگر هر راهی برای گرفتن حقمان می دانید من حاضرم آن راه رابا شما بروم.

  • سمیه

    سلام منم خرداد۹۶ثبت نام کردم هیچ کس جواب درستی به مانداده لطفابگیدچجوری میتونم شکایت کنم

  • رحمان

    سلام منم تو نمایندگی گرگان در اردیبهشت ثبت نام کردم و تکمل وجه را انجام دادم متاسفانه خبری نیست چند روز پیش پیامک دادن که خودرو وارد بندر شهید رجایی شده است. حالا اون تفاوت را باید چکار کنیم؟ بنظرم باید همگی یک وکیل بگیریم و پیگیر بشیم اینجوری تمام دسترنجمون به باد میره.

  • خبیری

    منم مرداد 96در یزد ثبت نام کردم ولی هنوز ماشین نگرفتم هیچکس هم جواب گونیست هروقت و هر روز که میگویید ما هم برای اعتراض می آییم

  • ناشناس

    سلام منم موافقم پیگیری قضایی کنیم

  • سامان

    من پیگیری کردم قبل از اسفند ماه97 به هیچ عنوان تحویل ندارن وبعد از این تاریخ ماشین تولید داخل باقیمت تقریبی160 میلیون تحویل میدن

  • نغمه

    ما ۱۸ اردیبهشت ۹۶ ثبت نام کردیم پولشم کامل دادیم الان میگن تا اخر شهریور ماشین رو تحویل میدیم ولی باید ۵۰ میلیون مابه تفاوت قیمت رو بدین. با توجه به اینکه این موضوع بر میگرده به بی مسئولیتی مدیران سانگ یانگ که زودتر ماشین هارو وارد نکردند و قبل از سال ۹۷ باید ماشین ترخیص میشد نه الان. واقعا ادم میمونه نه ماشینرو تحویل گرفتیم نه لذت داشتنشو چشیدیم حالا باید پولم بدیم

  • آرمان

    سلام به همه‌ی هموطنان عزیز.
    مشکل همه ما ۱چیز و زنگ زدن به شرکت و صبر کردن کاری از کار پیش نمیبره. بهترین کار تجمع و اعتراض کی و کجا رو باید مشخص کنیم تا بتونیم به حقمون برسیم. روزی که برای ثبت نام رفتم همه میگفتن رامک خودرو نماینده خوبی نیست کلاهبرداره اما من گوش نکردم و با هزار امید ثبت نام کردم .

  • محمدرضا

    من اردیبهشت 96 ثبت نام کردم قرار بود بعد از 120 روز کاری ( یعنی تقریبا اواخر آبان )خودرو تحویل شود ..

    روزهای آخر آذر 96 دعوتنامه دادند و تکمیل وجه انجام شد و گفتند تا 2 مکاه دیگر خودرو را تحویل میدهند

    الان که 21 مهر ماه است هنوز جواب درست و حسابی بما نداده اند. بی شرمانه اظهار میکنند در زمان تکمیل

    وجه خودرویی در کار نبوده که بتوانند دو ماه بعد آنراتحویل بدهند اما نمیگویند اگر خودرویی در کار نبوده

    برچه اساس مبلغ تکمیل وجه را که بیشتر از قرارداد اولیه بوده گرفته اند و چگونه و از کجا میزان مالیات

    ارزش افزوده آنرا محاسبه و دریافت کرده اند؟

  • محمدرضا

    بیایید یکشنبه 30 مهر ساعت 10 جلوی دفتر مرکزی شرکت تجمع کنیم

  • ناشناس

    سلام به همگی عزیزان که مثل ماهم پولشون بربادرفته هم آمال وآرزوهاشون بردل مانده تیرماه نودوشش فقط 10میلیون تومان پول کم داشتم که ماشین نوتیوولی روبخرم باقیمت 120میلیون که مجبوربه پیش خریدشدم ولی متاسفانه بعد از16ماه یعنی یکسال وچهارماه هنوزخبری ازماشین نیست وباین افزایش قیمت دلارهمه هزینه های مازادرومیخوان به دوش خریداربندازن آیا هیچکس نیست صدای فریاد ماروبشنوه توروخدا بگیدبایدبه کجاشکایت کنیم.شماره گروه رومیخواستم اگه همه باهم باشیم به نتیجه میرسیم

  • توروخداشماره گروه روبرای من بفرستیدمنم یه دردمندمال باخته منتظرم که بعداز16ماه خبری ازماشینش نیست باکلی وامی که گرفتم

  • آرش

    متاسفانه به علت نبود رقابت آزاد و قوانین محکم و درست، جا برای کلاهبرداری اینگونه شرکت های بدون تجرب، کلاهبردار و دروغگو بازه و متاسفانه هیچ نهاد رسمی هم با وجود اشراف به حق مردم هیچگونه پیگیری نمیکنه.

  • Shadi

    لطفا شماره گروهی که تشکیل دادهید رو به من بدهید واینکه میگن تو اسفندماه تحویل خودرو انجام میشه درسته

  • ناشناس

    اسفند 96 ثبت نام گردیم هنوز خبری نیست

  • فرهاد

    دی ماه ۹۶ با مبلغ هفتاد میلیون ثبت نام کردم زمان تحویل ۱۵۰ روز کاری اون موقع دلار حدود ۴هزار تومان بود بعد از چند بار پیگیری میگن بیا قرار داد را عوض کنیم و جوابهایی که فقط جهت منافع شرکت خودشونه ... لطفا یه گروهی چیزی تشکیل بدید تا همگی به خواسته و حقمون برسیم

    • ناشناس

      سلام نگران نباشين رامك خودرو اخر خطه از اين روزها است كه يكى دو نفرشان اعدام بشه بعد بقيه حالشون سر جاشون بياد و ماشين مارو بن

  • ابراهیم

    من چکار کنم الان دو سال منتظرم
    به دادم برسید

  • مشتری

    مسئولین نالایق رامک خودرو اگر نمیتوانید ماشین وارد کنید یا مونتاژ کنید، که قطعا هم نمیتوانید، پس با خوروسازان کشور تعامل و مشکل ما را حل کنید. اینقدر برای خود، والدین و عزیزانتون نفرین نخرید.

    • ناشناس

      قطعا نمیتونند مونتاژ کنند. جوجه فوکلی ها

  • مال باخته

    ایشاالله سر عزیزاتون میاد. بله این دنیا دار مکافات است. بفهمید

  • فریب خورده

    خدا رو شکر اموال شرکت رامک در فروردین 98 توقیف شد. ولی اموال شرکت پاسخگو نیست و باید اموال شخصی مسئولین شرکت هم توقیف گردد. مسئولینش هم زندانی شوند تا درس عبرت گیرند حق الناس را ادا نمایند.

  • پشيمان

    انواع تنش هاي واردشده به مشتري براي پيش خريد كردن يكدستگاه تيوولي بشرح ذيل ارائه ميگردد . 1- گران خريدن خودرو نسبت به قيمت جهاني در روز اول 2- پرداخت پنجاه درصد قيمت خودرو كه از قيمت جهاني همان روز اول بيشتر بوده است 3- نداشتن خودرو در زماني كه قرار بوده در مدت قانوني خودرو تحويل خريدار گردد 4- مگر يك كارمند دولت چقدر در آمد دارد كه بتواند براي اين خودرو كه يك خودرو با درجه عالي نيست سرمايه گذاري كند 5- روزي كه ما براي خودرو ثبت نام كرديم جزء طبقه متوسط بوديم و امروز بر روي خط فقر هستيم 6- طولاني شدن زمان تحويل خودرو 7- حواله دادن سرنوشت ما به ارگانهاي مختلف براي تحويل يك خودرو ( هرچه برف در دست ارگانهاي بيشتر بچرخد معلوم است كوچكتر ميشود و سرمايه اوليه ما نيز مثل همان برف است ) 8- مجهول شدن قيمت خودرو كه روز اول مشخص بود و امروز پس از گذشت دو سال نامعلوم 9- شرمنده گي در برابر خانواده 10- تنش ها ادامه دارد و اين فيلم پايان ندارد - شما اگر مسلمان نيستيد بقول امام حسين آزاده باشيد و انتظار ميرود درست قضاوت كنيد با تشكر و سپاس پشيمان پشيماني

  • نغمه

    خب خداروشکر بعد از دو سال که پول ماشین تیولی رو به صورت کامل پرداخت کردیم و هنوز خودرویی تحویل نگرفتیم. امروز دعوت نامه ای از سمت شرکت رامک خودرو به مبلغ ۲۰۰میلیون مابه تفاوت خودرو اومده که حتی زمان تحویل خودرو به روز نیست و ظرف مدت ۷ روز باید پرداخت بشه. کجای دنیا مال خریداری شده یک فرد رو دوباره با مبلغ ۲ برابریش به طرف میفروشن.

    • مشتری رامک

      ما نباید پرداخت کنیم

  • بابك

    از تيرماه 95 مبلغ50 ميليون تومان واريز داشتيم قرار شد بعد از 120 روز كاري يعني در آذر ماه 95 خودرو تحويل شود . خرداد 98 تماس گرفتند كه بايد مبلغ 305 ميليون تومان ديگر واريز كنيد و معلوم نيست خودرو چه زماني تحويل ما ميشود . فكر ميكنم هدفشون فقط دريافت وجه است .... گول نخوريم ..... قرارداد كاملا يكطرفه ..... اينه مملكت عدل علي

  • بنده خدا

    آقا اگر دادرسی وجود دارد، برید ببینید رامک خودرو چه ظلمی دارد میکند. ماشین را در سال 96 به قیمت 100 میلیون تومان پیش فروش کرده و الان موقع تحویل 350 میلیون تومان دارد حساب میکند.
    یا خدا کجایی. یا احد واحد به دادمان برس.

  • ناشناس

    دوستان سلام تیر96 شصد میلیون پول دادم قیمت تیولی 10700دلار بوده بااحتساب دلار 32000تومانی 18750دلار شرکت رامک از من پولگرفته حالا پس از 2سال 3شرط گذاشته که یا 387میلون بده یا انصراف یا 2یا3سال صبرکن مونتاژی بگیرخداوکیلی هیچ انسانی این کاروانجام نمیدهد فقط میشه گفت صاحب این شرکت همایونی نسب هیچ بویی ازانسانیت نبرده که هیچ از حیوان هم حیوانتراست امیدوارم حق همه ماچرکوخون شود ازخودش وخانواده اش بیرون ییاد فقط واگذار بخدا میکنیمش وسلام

  • شهروند

    ریاست محترم دیوان عدالت
    با سلام
    امروز در اخبار خواندم که دو برنج فروشی متقلب در غرب تهران دستگیر و واحد صنفی آنها نیز پلمپ شد تا در مسیر اجرای عدالت به جزای خود برسند.
    حال نمیدانم که چرا علیرغم تمامی مکاتبات، تجمع ها و دادخواستها، کاری علیه مسئولین شرکت رامک خودرو انجام نشده و نمیشود.
    برای چندمین بار عرض مینمایم که شرکت رامک خودرو در سال 96، خودرو تیولی را به قیمت 104 میلیون تومان، پیش پرداخت 50 میلیون تومان و تحویل 4-3 ماه پیش فروش کرد. حال پس از 2 سال و نیم دعوتنامه ماشین به قیمت 390 میلیون تومان و زمان تحویل 1 ماه دیگر صادر شده است. از مسئولین محترم عاجزانه و ملتمسانه تقاضای رسیدگی عاجل داریم. تا اولا به حق خود برسیم و ثانیا درس عبرتی برای سایر متقلبین باشد.
    و من الله التوفیق - 1398/04/21

  • ناشناس

    مالباختگان گرامی
    با ناله و نفرین کار پیش نمی رود
    باید این مسیله رسانه ای بشه من به هر شماره پیامکی که در اخبار و سایتهای خبری اعلام شده پیامک زدم شما هم تا می تونید پخش کنید
    این قراردادها فقط برای بستن دست مشتری است و اینکه سر موعد تمام و کمال باید پول را هرچقدر اونها تعیین کنند پرداخت کند اما رامک خودرو هیچ مسوولیتی نمی پذیرد
    وزارت صمت نیز مقصر است اگر اونها لب تر کنند رامک خودرو نمی تواند این طور سرخودعمل کند وبتازاند
    فقط باید شلوغ کنیم سروصداکنیم کمپین راه بندازیم
    هیچ چاره ای نیست متحد بشیم اگر باهم باشیم اونها نمی تونن به راحتی جیب ملت زجر کشیده رو خالی کنند

  • محسن

    آقا چرا یکی نیست به درد ما برسه و و حق مارا از این شرکت رامک خودرو بگیره . به خدا این پول حاصل یه عمر زحمت ما بوده

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه