English

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت هشتاد و پنجمین سالروز تاسیس بانک

مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت هشتاد و پنجمین سالروز تاسیس بانک پیام تبریکی ارسال کرد.

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت هشتاد و پنجمین سالروز تاسیس بانک

به گزارش خبرگزاری موج، روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در پیامی، هشتاد و پنجمین سالروز تاسیس این بانک را تبریک گفت.

درپی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

 

به نام خدا

همکاران گرامی و همراه

باکمال مسرت، سالروز تأسیس و آغاز به ­کار بانک سبزمان، بانک کشاورزی را خدمت یکایک شما تبریک می­ گویم. برای همه ما باعث مباهات و افتخار است که هشتاد و پنجمین سال فعالیت و خدمت­ رسانی بانک را درکنار هم آغاز می­ کنیم.

در طول این سال ها جامعه ما تحولات و فراز و نشیب­ های زیادی را پشت سر گذاشته است. باوجود همه این تحولات، بانک کشاورزی همواره و در همه دوره­ ها از اعتبار و اثربخشی ویژه ­ای برخوردار بوده و با همه توان پشتیبان تولید کشاورزی کشور و صنایع و خدمات وابسته به آن بوده است و امروز نام بانک در بین بانک­ های بزرگ و طراز اول کشور می­ درخشد.

راز ماندگاری و درخشش نام و نشان بانک همانا ظرفیت­ های شگرف سرمایه انسانی و توانمندی های عملیاتی و اجرایی بانک در کنار قدرت انطباق با تغییرات و شرایط متغییر محیطی، به هنگام بودن ساختارها و سیستم ها و توانایی پاسخگویی به نیازهای جامعه و پشتیبانی موثر از بخش کشاورزی بوده است.

در شرایط امروز جامعه و به شکرانه موقعیت خوب و جایگاه رفیع بانک در بین بانک های کشور، تلاش برای حفظ آمادگی و افزایش قابلیت های بانک در ابعاد برنامه ریزی، اجرایی و عملیاتی ضرورت دارد. براین اساس انتظار می­ رود که با تقویت روحیه همکاری و همدلی و به­ کارگیری روش ها و فرایندهای نوین ارایه خدمت، روز به روز به­ دنبال گشودن افق­ های جدید برای خدمت­ رسانی و حمایت مالی از تولید پایدار کشاورزی و تأمین امنیت غذایی کشور عزیزمان باشیم.

برای همه شما در این مسیر افتخارآمیز از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت و بهروزی میکنم.

                                                                                                                             روح اله خدارحمی

                

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی