English

پیام تسلیت مدیرعامل بانک شهر به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت علی(ع) و رحلت امام خمینی(ره)

مدیرعامل بانک شهر در پیامی فرارسیدن ایام لیله القدر، سالروز شهادت حضرت علی(ع) و همچنین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل بانک شهر به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت علی(ع) و رحلت امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اینجانب فرارسیدن ایام معنوی و متبرک لیالی قدر و شهادت مظهر صلابت، الگوی راستین عدالت و مولای متقیان حضرت علی(ع) را به همه مومنان، روزه داران و عاشقان اهل بیت علیه السلام تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

حضرت علی (ع) یگانه همراه روزهای سخت پیامبر اکرم (ص)، الگو و آینه تمام نمای سبک زندگی اسلامی و انسانی است که هم در زندگی شخصی و هم به عنوان رهبر جامعه ،عدالت را تمام و کمال معنا و برابر ظلم و ستم ایستادگی کردند و دفاع از حقوق مردم را مقدم بر هر چیزی می دانستند.

همچنین تقارن این ایام با سالروز قیام 15 خرداد و همچنین عروج ملکوتی امام خمینی(ره) است که با رهبری ایشان ملت ایران توانست به آرمان‌ها و آرزوی قلبی خویش دست یابد.

سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) رابه ملت مسلمان ایران وتمامی آزادگان جهان تسلیت عرض می‌نمایم و اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،تحت منویات رهبر معظم انقلاب وپاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی در سایه ایمان و اعتقاد معنوی به ائمه اطهار(ع) برای هم وطنان خوب و مومن سرزمینم ایران عزیز آرزومندم.

حسین محمد پورزرندی

مدیرعامل بانک شهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه