English

بانک سامان به داروخانه‌ها تسهیلات بدون سود می‌دهد

بانک سامان به‌منظور پاسخ‌گویی به نیازهای اعتباری داروخانه‌ها، تسهیلات ویژه‌ای در اختیار آنها قرار می‌دهد.

بانک سامان به داروخانه‌ها تسهیلات بدون سود می‌دهد

به گزارش خبرگزاری موج، مرتضی حسینی‌نژاد مدیر بازاریابی و توسعه محصول بانک سامان در گفت‌وگو با «سامان رسانه» با اعلام این خبر تصریح کرد: صاحبان داروخانه‌ها با استفاده از بسته اعتباری «پیوند» می‌توانند از تسهیلات بدون سود بانک سامان برای تسویه‌حساب با شرکت‌های پخش استفاده کنند.

حسینی‌نژاد گفت: این بسته اعتباری بهترین جایگزین برای دسته‌چک است. زیرا استفاده‌کنندگان تا زمان تسویه صورت‌حساب خود هیچ‌گونه سودی پرداخت نمی‌کنند.

مدیر بازاریابی و توسعه محصول بانک سامان درباره مزایای ویژه طرح پیوند اظهارداشت: حذف چک‌های مدت‌دار از کسب‌وکارها و جانشین‌کردن تسهیلات بانکی، سهولت در تسویه مدت‌دار با طرف‌های تجاری، دریافت تسهیلات بدون سود، راحت و سریع، امکان بهره‌مندی از سایر مشوق‌های بانک ازجمله کارت اعتباری و خدمات بیمه تکمیلی و همچنین امکان افزایش مدت‌زمان تسویه با بانک در صورت نیاز از مهم‌ترین مزیت‌های این طرح است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند عدد 8 را به شماره پیامک 20000190 ارسال کنند یا با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند.

همچنین امکان ثبت‌نام متقاضیان بهره‌مندی از طرح تسهیلات پیوند ازطریق وب‌سایت بانک سامان فراهم شده است. برای ثبت‌نام اینجا کلیک کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی