English

موفقیت حاصل همت و کار بلند است

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: همه‌ی موفقیت‌ها و تحولات بزرگ، مرهون تلاش و کوشش فراوان است و با همت بلند و سماجت در کسب علم و تجربه می‌توان کارهای بزرگ انجام داد.

موفقیت حاصل همت و کار بلند است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد رجبی مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در کنفرانس تراورس ترقی که به همت انجمن علمی دانشکده راه آهن دانشگاه علم و صنعت و با موضوع انتقال تجربه مدیران موفق امروز به مدیران فردا برگزار شد، افزود: دوره‌های کارآموزی، بازدیدها، کار عملی در کنار علم‌آموزی، شرکت در تورهای تعالی، مشاهده تکنولوژی‌ها و تجهیزات صنعتی و انجام کارهای فوق برنامه، دست‌آورهای بسیار خوبی دارد و در موفقیت و پیشرفت علمی و تجربی دانشجویان بسیار مهم و تأثیرگذار هستند.

وی به دانشجویان توصیه کرد: علاوه بر کسب علوم آکادمیک در حوزه‌های غیرآکادمیک هم حضور فعالی داشته باشند و تجربه‌های لازم را به دست بیاورند.

مدیرعامل رجا حضور در همایش‌ها و انجمن‌ها و فعالیت‌های علمی و عملی در زمینه‌های مختلف را موجب تغییر نگاه، تجربه اندوزی و پیشرفت و موفقیت دانشجویان دانست.

رجبی با بیان چندین خاطره از فضای دانشگاه و دوران دانشجویی و فعالیت‌های خود، ادامه داد: فضای دانشگاه بسیار خاطره انگیز و لذت بخش است و کسانی سربلند و موفق از آن بیرون می‌آیند که در کسب علم و تجربه، سماجت و همت بلندی داشته باشند. 

وی در بخش دیگری از توصیه‌های خود به دانشجویان خاطر نشان کرد: برای به نتیجه رسیدن و فتح قله‌های موفقیت باید سه ویژگی علم الیقین، عین الیقین و حق الیقین را سرلوحه زندگی و فعالیت‌های خود قرار دهند.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا، کسب مهارت‌های لازم در زمینه‌های زندگی و کاری را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: فقط درس دانشگاه کافی نیست و یادگیری دیگر مهارت‌ها برای موفقیت خیلی مهم است.

رجبی با توجه به اهمیت اخلاق و معنویات در زندگی انسان‌ها با بیان این که نباید همه چیز را مادی دید افزود: در کنار همه‌ی باورهای علمی اگر نظام ارزشی حاکم نباشد قطعاً دچار زیان و خسارت سنگینی می‌شویم.

مدیرعامل رجا در ادامه افزود: همه‌ی محورهایی که به توانمندی های علمی ما بها می‌دهد ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی است.

وی با اشاره به این نکته که خصوصیات اخلاقی افراد خیلی مهم است گفت: متأسفانه امروزه سطح توقعات و لذت جویی‌ها بالا رفته و این با بحث پیشرفت و موفقیت منافات دارد.

رجبی افزود: باید به جای راحت طلبی و زودرنجی، پرتلاش و زحمت‌کش باشیم و بحث آموزش و یادگیری مهارت های فردی و شغلی را جدی بگیریم و نسبت به موضوعات اطراف‌مان بسیار دقیق و حساس باشیم.

گفتنی است در پایان این نشست صمیمی، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد. هم‌چنین دانشجویان دانشکده راه آهن دانشگاه علم و صنعت با اهدای لوح سپاسی از زحمات و خدمات مدیر عامل رجا قدردانی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه