English

رییس سندیکای فولاد کشور :

مشارکت بانک پارسیان در پارس فولاد سبزوار موفقیت این طرح را تضمین می کند

رییس سندیکای فولاد ، گفت: مشارکت بانک پارسیان به عنوان نماینده بخش خصوصی در طرح پارس فولاد سبزوار و استفاده از مدیران و مهندسین متخصص و توانمند داخلی ازمهم ترین عواملی است که پیشرفت این طرح را تسریع می کند.

مشارکت بانک پارسیان در پارس فولاد سبزوار موفقیت این طرح را تضمین می کند

به گزارش خبرگزاری موج، او با اشاره به دولتی بودن برخی طرح ها بیان کرد: حضور بخش خصوصی به خصوص بانک پارسیان درسرمایه گذاری این طرح ها به منزله کیفیت و موفقیت طرح است و ورود نکردن بخش دولتی و حضور پررنگ بخش خصوصی به عنوان بارقه امیدی در اقتصاد کشور می باشد. 
عبداللهی تاکید کرد: طرح فولاد سبزوار ازجمله طرح هایی است که جدا از بحث اسفنجی قرار است تا مرحله شمش و محصول نهایی ادامه یابد و سرمایه گذاری بانک پارسیان درطرح فولاد سبزوار سودآوری خوبی برای این بانک و مصالح اقتصادی کشور به همراه خواهد داشت و به جرات می توان گفت این طرح یکی از بهترین طرح هایی است که تا انجام محصول نهایی پیش خواهد رفت. 
رییس سندیکای فولاد کشور درخصوص افتتاح و تکمیل طرح فولاد سبزوار گفت: طرح های این چنینی راه را برای ورود بخش خصوصی و قوی ترشدن آنان درعرصه اقتصاد باز می کند و این طرح جدا از اشتغال زایی و ایجاد مشاغل مولد اثرات بسیارخوبی براقتصاد به خصوص درشرایط تحریم خواهد داشت . 
مصطفی عبداللهی افزود: چنین طرح هایی ارزش بسیاربالایی خواهند داشت به خصوص آنکه با مشارکت بانک پارسیان به عنوان نماینده بخش خصوصی و استفاده از مدیران فولادی ازمهم ترین عواملی است که پیشرفت این طرح را سریع خواهد کرد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه