English

ایران و هلند خودروهای حمل جوجه می سازند

یک شرکت خودورسازی ایرانی با همکاری شرکت هلندی داخلی سازی کابین های خودرو حمل جوجه تحت لیسانس Van Ravenhost را آغاز می کنند، قرار است این محصول پاییز امسال وارد بازار شود.

ایران و هلند خودروهای حمل جوجه می سازند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مدیرعامل شرکت تامین خودروی حمل جوجه در ایران، در حاشیه همایش معرفی خودروی حمل جوجه با اعلام خبر توافق ایران و هلند برای تولید خودروی مشترک حمل جوجه گفت: سال گذشته به دلیل فقدان حمل و نقل مناسب طیور در کشور در بخش زیان زیادی به وجود آمد، از این رو رفع مشکل این صنعت نیازمند تحقیقات و مذاکراتی برای دستیابی به یک راه حل مناسب بود از این رو مذاکراتی با شرکت بهمن دیزل و شرکت Van Ravenhorst هلند آغاز شد و قرارداد همکاری به منظور تامین نیاز کشور منعقد شد تا برای انتقال تکنولوژی نیز با ایران همکاری کنند.

احمد رضا  رزازی با تاکید بر اینکه شرکت هلندی توانایی در تولید خودرو حمل طیور و جوجه و سایر حوزه ها به ما یاری رساند افزود: با شرکت بهمن دیزل نیز برای تولید همزمان خودروی حمل جوجه با استانداردهای اروپا به توافق رسیده ایم. شرکت هلندی برای آغاز کار، کامیون های 8 تنی بهمن دیزل را پذیرفت تا کار را با این مدل آغاز کند. طراحی ها و تمام موارد مورد نیاز برای این مدل کامیون انجام گرفت و در چندین مرحله رد و بدل شدن نقشه و مذاکرات، کابینی طراحی شد که با کامیون 8 تنی ایسوزو و استاندارد های اروپا همخوانی داشته باشد. همچنین برند بنز نیز قبول کرده است برای تامین ون های مورد نیاز با ما همکاری کند. در واقع خودروهایی که قرار است دایملر برای ما تامین کند، ون است و طراحی ها برای تامین کابین و تجهیز آن انجام خواهد شد و در ظرفیت های پایین حمل جوجه از این خودروها بهره می بریم. از این رو احتمال دارد در مهر یا آبان امسال، ون های بنز مخصوص حمل جوجه آماده تحویل به بازار مصرف شود و شرکت بهمن دیزل نیز کامیون و کامیونت های حمل جوجه را تامین می کند.

او با اشاره به اینکه در حال رایزنی با سازمان ملی استاندارد ایران برای اخذ استاندارد این خودروهای کابین دار هستیم افزود: بزودی این اتفاق خواهد افتاد. از طرف دیگر سازمان دامپزشکی با همکاری بانک کشاورزی برای لیزینگ این خودروها دست به کار شده که خبر از بروز تغییر در حمل و نقل سنتی طیور در آینده ای نزدیک می دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه