English

با عرضه خرما در شرکت های تعاونی روستایی و بورس کالا؛

بازار خرما داغ می شود

حسین شیرزاد مدیرعامل سازمان مرکزی تعاونی روستایی در رابطه با عرضه خرما گفت: برنامه ما این است که توسط شرکت‌های تعاونی روستایی و تشکل‌های بخش کشاورزی محصولات خرما را به مصرف‌کنندگان نهایی و همچنین در بورس کالا عرضه نماییم.

بازار خرما داغ می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، حسین شیرزاد در رابطه با بازار خریدوفروش خرما گفت: سازمان تعاون روستایی خرید، ذخیره‌سازی و عرضه خرما را به مصرف‌کنندگان نهایی در دستورکار دارد. از 30 فروردین ماه امسال تاکنون 8 هزار و 500 تن خرما از استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان خریداری شده که در نظر داریم توسط شرکت‌های تعاونی روستایی و تشکل‌های بخش کشاورزی آن را به مصرف‌کنندگان نهایی عرضه کنیم.

بازار خرما داغ می شود

وی با اشاره به اینکه سازمان تعاون روستایی پس از هماهنگی با ستاد تنظیم بازار تصمیم به این کار گرفته است، خاطرنشان کرد: برای ایجاد تعادل در بازار ماه مبارک رمضان اقدام به عرضه خرما از طریق تابلوی بورس کالای کشاورزی به قیمت هر کیلو 61 هزار و 750 ریال نموده‌ایم.

شیرزاد افزود: همه متقاضیان در سراسر کشور می‌توانند خرمای مورد نیاز خود را از طریق بورس کالا و یا اتحادیه تعاونی روستایی استان‌ها و یا شرکت بازرگانی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی تهیه کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی