English

حمایت از تولیدکنندگان بومی موجب پویایی اقتصاد می شود

استاندار مازندران در دیدار با رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد در استان، حمایت از تولیدکنندگان بومی را موجب پویایی اقتصاد کشور عنوان کرد.

حمایت از تولیدکنندگان بومی موجب پویایی اقتصاد می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد مازندران، محمد اسلامی – استاندار مازندران - در این دیدار، اظهار کرد: حمایت از تولیدکنندگان بومی موجب پویایی اقتصاد کشور و ایجاد اشتغال پایدار خواهد شد لذا بانک ها و موسسات مالی می توانند نقش موثری در این زمینه ایفا کنند.

اسلامی خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد اقدامات قابل توجهی در عرصه اقتصاد مقاومتی داشته است و حامی مناسبی برای تولیدات داخلی بوده است از اینرو تولید کنندگان می توانند از ظرفیت این بانک بهره‌مند شوند.

استاندار مازندران بر اعطای تسهیلات با نرخ سود متعارف به تولید کنندگان تاکید کرد و ادامه داد: حمایت بانک مهر اقتصاد در جهت ایجاد اشتغال و ارائه تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی تحسین برانگیز است و امیدواریم تمامی شبکه بانکی از طرح‌های بزرگ تولیدی در استان حمایت کنند.

در ادامه، محمد مهدی بازاری - رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان مازندران - نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این بانک، گفت: بانک مهر اقتصاد با 800 شعبه در سراسر کشور و 41 شعبه در مازندران چهارمین بانک استان است.

بازاری با بیان اینکه 40 درصد از اقتصاد استان، فصلی می باشد، افزود: بانک مهر اقتصاد در سال های اخیر تلاش داشته تا با اجتناب از بنگاه داری، تمامی منابع جذب شده در استان را صرف اعطای تسهیلات در همان منطقه کند.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد بانک مهر اقتصاد با گروه صنعتی انتخاب گفت: در سال 96 با اعطای 300 میلیارد ریال در قالب طرح حمایت از کالای ایرانی با گروه انتخاب تلاش کردیم در جهت پیشبرد بیانات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) قدم برداریم و امیدواریم بتوانیم از سایر شرکتها و تولید کنندگان نیز حمایت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه