English

استاندار بوشهر:

ترویج قرض الحسنه نقش بسزایی در بهبود معیشت مردم دارد

گراوند، استاندار بوشهر با اشاره به تاثیر توسعه بانکداری اسلامی در رشد و رونق اقتصادی بیان داشت: اشاعه فرهنگ قرض الحسنه در جامعه یکی از ابعاد مهم بانکداری اسلامی است که موجبات پیشرفت در زمینه های اقتصادی و بهبود معیشت مردم را به همراه دارد.

ترویج قرض الحسنه نقش بسزایی در بهبود معیشت مردم دارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، گراوند، استاندار بوشهر با توجه به گزارش عملکرد ده ساله بانک بیان داشت: اهتمام کارکنان این بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی و ترویج فرهنگ قرض الحسنه، نقش موثری در بهبود معیشت مردم و ارتقاء جایگاه بانک قرض الحسنه مهرایران داشته است.
وی افزود: این بانک با دیدگاه خیرخواهانه فعالیت های مثبت و مطلوبی در عرصه های اشتغالزایی، بهداشت و درمان، معیشت و ازدواج جوانان دارد و خدمات و طرح های تسهیلاتی آن، گره گشای آحاد جامعه می باشد.
استاندار بوشهر، نیروی انسانی جوان، مستعد و با انگیزه را از سرمایه های بانک دانست و گفت: توجه، تفکر و تعهد کارکنان بانک قرض الحسنه مهرایران یکی از نقاط قوت آن است که امکان توسعه بانکداری اسلامی در بستر قرض الحسنه را برای اقصی نقاط کشور فراهم آورده است.
در این دیدار، پاساد مدیر شعب استان بوشهر گزارش مبسوطی از اقدامات صورت گرفته در زمینه های پرداخت تسهیلات برای ازدواج جوانان، اشتغال و رفع مایحتاج ضروری زنان سرپرست خانواده، توانمندسازی مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی و همچنین کمک به آزاد سازی زندانیان ارائه داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه