English

باقیمانده سود سهام عدالت واریز می شود

مشاور سازمان خصوصی‌سازی گفت: باقی‌مانده سود سهام عدالت برای گروه‌هایی که بطور کامل این سود را دریافت نکرده‌اند، به تدریج واریز می‌شود.

باقیمانده سود سهام عدالت واریز می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، مشاور سازمان خصوصی سازی از واریز سود سهام عدالت در اوایل سال جاری خبر داد.

سیدجعفر سبحانی گفت: واریز باقی‌مانده سود سهام عدالت آغاز شده و از چهارشنبه، ۸ فروردین بیش از ۱۵ بانک به تدریج در حال واریز سود سهام عدالت به حساب مشمولان هستند. وی افزود: همچنین باقی‌مانده سود سهام عدالت کارکنان شاغل و بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی در حال واریز است و در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

سهام عدالت

سود سهام خود در اوایل سال جاری پرداخت می شود

همچنین سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده است که آن دسته از مشمولانی که پس از تسویه حساب سود سهام عدالت گروه‌های مربوط به خود اقدام به ثبت شماره شبای حساب بانکی در سامانه سهام عدالت کرده‌اند و نیز آن دسته از مشمولانی که از این به بعد اقدام به ورود شماره شبای حساب بانکی خود در سامانه سهام عدالت می‌کنند، پس از تأیید شماره شبای آن‌ها و نیز پس از تسویه کامل سود سهام عدالت با تمامی گروه‌ها، سود سهام خود را در اوایل سال جاری دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت شرکت‌های مربوط به روستاییان از پنجم فروردین ماه جاری آغاز شد

این در حالی است که تسویه سود سهام عدالت عملکرد سال مالی ۱۳۹۵ شرکت‌های سرمایه پذیر مربوط به روستاییان و عشایری که شماره شبای حساب های بانک ملی ایران بوده نیز از پنجم فروردین ماه جاری آغاز شده است. بر این اساس بالغ بر دو میلیون نفر از روستاییان و عشایر که شماره شبا بانکی تاییدی آنان متعلق به بانک ملی ایران بوده و بخش اولیه سود سهام در دی ماه سال گذشته به حساب آنان واریز شده بود می‌توانند بخش تکمیلی سود سهام خود را دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    چگونه میتوانم ازباقی مانده سودسهام عدالت خودم باخبربشم وزمان واریزومبلغ سودیکه قرارهست واریزشودکی وچغدرهست

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی