English

با استفاده از تسهیلات بانک قرض الحسنه مهرایران:

اجرای پروژه فاضلاب برای ۳۶ هزار خانواده شیرازی

۳۶ هزار خانواده شیرازی در راستای تحقق بند ۴ اولویت های ۱۸ گانه ابلاغی رییس جمهور به وزیر امور اقتصادی و دارایی و اصل ۵۰ قانون اساسی مبنی بر حفاظت از محیط زیست، از طریق دریافت تسهیلات از بانک قرض الحسنه مهر ایران صاحب انشعاب فاضلاب می شوند.

اجرای پروژه فاضلاب برای ۳۶ هزار خانواده شیرازی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، مختاری مدیر شعب استان فارس از انعقاد تفاهم نامه با شرکت آب و فاضلاب به منظور خرید انشعاب فاضلاب ۳۶ هزار خانواده شیرازی خبر داد و گفت: آب، پس از هوا حیاتی ترین ماده برای ادامه زندگی بشر است و امروزه با پیشرفت زندگی صنعتی مصرف آن رو به فزونی است.

مختاری در گفتگو با نظرپور مدیرکل شرکت آب و فاضلاب شیراز بیان داشت: منابع آب شیرین در جهان محدود و آسیب پذیر است و این منابع محدود دارای ارزش ویژه همراه با اثرات اجتماعی و اقتصادی و زیست محیطی است.

وی افزود: فاضلاب ها یکی از عوامل آلودگی محیط زیست هستند، لذا بایستی آنها را جمع آوری کرده و پس از پالایش و تصفیه به گردش آب در طبیعت بازگرداند.

مدیر شعب استان فارس ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران یکی از اهداف خود را ترویج سنت پسندیده قرض الحسنه در راستای رفع احتیاجات ضروری مردم می داند.

وی تصریح کرد: بر اساس تعاملات دوجانبه میان بانک و شرکت آب و فاضلاب شیراز، مشتریان آن مجموعه می توانند با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه، هزینه های انشعاب فاضلاب و تقویت سیستم بازچرخانی آب را تامین کنند.

در ادامه نظرپور مدیر کل شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز ضمن ابراز خرسندی از همکاری های گذشته این شرکت با بانک گفت: خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران در سیستم بانکی بسیار مطلوب می‌باشد و اثرات آن به وضوح در جامعه دیده می شود.

نظر پور ادامه داد: با اجرای این تفاهمنامه امکان برخورداری بیش از ۳۶ هزار خانواده در شهرستان شیراز از تسهیلات قرض الحسنه برای تامین هزینه های انشعاب فاضلاب ایجاد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی