English

پرداخت ۱۲میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به بانوان سرپرست خانوار اردبیل

مدیر شعب استان اردبیل گفت: در حمایت از بانوان سرپرست خانوار ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به بانوان استان اردبیل پرداخت می شود.

پرداخت ۱۲میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به بانوان سرپرست خانوار اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، عقیل وکیلی در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری اردبیل اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهرایران با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تلاش می کند تا یاریگر اقشار مختلف جامعه باشد.

وی با بیان اینکه در ماه های اخیر دو طرح در حمایت از بانوان و خانواده مطرح و مورد توجه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در قالب این دو طرح سعی می شود تا بسترهای حمایتی مناسبی از خانواده و زنان سرپرست خانوار صورت گیرد.

مدیر شعب استان اردبیل افزود: با تایید و معرفی دفتر امور بانوان استانداری در معرفی زنان سرپرست خانوار تلاش می کنیم تا از محل اعتبار ۱۲ میلیارد ریالی اختصاص یافته به استان برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه که پیش بینی شده، زمینه خوبی برای توانمندسازی و اشتغال بانوان فراهم کنیم.

وکیلی بیان داشت: قرار است ۴۰۰ نفر از بانوان سرپرست خانوار در استان اردبیل از این تسهیلات استفاده کنند که در دوهفته اخیر بیش از ۱۰۰ مورد پرداختی تسهیلات را شاهد بودیم.

وی گفت: به رغم شلوغی بانک ها در روزهای پایانی سال همچنان پرداخت تسهیلات به متقاضیان ادامه می یابد و برای مابقی بانوان نیز از فروردین ماه ۹۷ ادامه پرداخت تسهیلات را شاهد خواهیم بود.

مدیر شعب استان اردبیل ادامه داد: البته سایر بانوان نیز می توانند درقالب طرح اندوخته بانوان مهرایران ، با سپرده گذاری سه ماهه از تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد استفاده کنند.

وکیلی تصریح کرد: ما امیدواریم با این اقدام، بخشی از دغدغه خانواده ها را برطرف و سلامت روانی آنها را در حوزه اقتصادی و تامین نیازمندی هایشان شاهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه