English

پیشنهاد رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس؛

تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» نیازمند عزم ملی است

رئیس «کمیسیون صنایع و معادن» مجلس شورای اسلامی معتقد است استفاده از کالای خارجی به بیکاری جوانان در کشور می‌انجامد.

تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» نیازمند عزم ملی است

به گزارش خبرگزاری موج، عزیز اکبریان با اشاره به تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» گفت: تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» نیازمند عزم ملی است.

وی افزود: معتقدم همه قوا، نهاد‌های مهم کشور و همچنین آحاد مردم باید در مسیر رسیدن به اهداف شعار «حمایت از کالای ایرانی» کمک کنند.

رئیس «کمیسیون صنایع و معادن» مجلس تأکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا با در نظر گرفتن شعار سال در یک نقطه مطلوبی در سال جدید قرار بگیریم.

اکبریان با اشاره به نام گذاری چند سال اخیر بر اساس مباحث اقتصادی گفت: مقام معظم رهبری به درستی نامگذاری چند سال اخیر را به موضوعات اقتصادی اختصاص داده‌اند چرا که تکیه به اقتصاد داخل و نگاه نکردن به بیرون می‌تواند ما را نجات دهد.

وی با بیان اینکه در زمینه حمایت از کالای داخلی تاکنون اقداماتی شده، اما رضایت بخش نیست و همه باید دراین زمینه تلاش کنند، تصریح کرد: دستگاه‌هایی از جمله صدا و سیما، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش نیز باید برای تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» باید تلاش کنند تا فرهنگ سازی مدنظر در زمینه استفاده از کالای ایرانی شکل بگیرد.

رئیس «کمیسیون صنایع و معادن» مجلس تصریح کرد: معتقدم استفاده از کالای داخلی می‌تواند به اشتغال کشور کمک کند و خرید کالای خارجی یعنی بیکار کردن جوانان ایرانی.

اکبریان با بیان اینکه باید کیفیت کالای ایرانی ارتقاء پیدا کند، اظهار داشت: همه باید کمک کنند تا کالای خوبی در ایران تولید شود که این مهم هم نیازمند نظارت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه