English

ارزش سهام آمازون به ۲۰۰۰ دلار در هر سهم خواهد رسید

تجزیه و تحلیل های موسسه "وولفه ریسرچ" و "مونسه کرسپی" نشان می دهد ارزش سهام آمازون به ۲۰۰۰ دلار در هر سهم خواهد رسید.

ارزش سهام آمازون به ۲۰۰۰ دلار در هر سهم خواهد رسید

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از بلومبرگ، تجزیه و تحلیل های موسسه "وولفه ریسرچ" و "مونسه کرسپی" نشان می دهد ارزش سهام آمازون به ۲۰۰۰ دلار در هر سهم خواهد رسید که با توجه به میزان سهام کنونی در بازار، آمازون تنها به یک سال زمان برای تبدیل شدن به شرکتی با ارزش ۱ تریلیون دلار نیاز دارد.

این برآورد جدید ۲۹ درصد بیشتر از تخمین ۷۷۳.۸ میلیارد دلاری روز دوشنبه است که در صورت تحقق، بیش از مجموع  ارزش بازار شرکت های " والمارت" و " علی بابا" خواهد بود که دو خرده فروش بزرگ دیگر در جهان هستند.

به گفته این موسسه، بسیاری از منابع درآمدزای این شرکت تا چهار سال آینده تقریبا دو برابر خواهد شد و به حدود ۵۰۰ میلیارد دلار خواهد رسید. رویکرد آمازون در تبلیغ کسب و کار خود از مهم ترین عوامل پیشران رشد این شرکت خواهد بود، چرا که تغییر رویکرد از تبلیغات سنتی به آنلاین باعث صرفه جویی در مصرف دلار به نسبت شرکت هایی چون گوگل و فیس بوک شده است.

طبق داده های جمع آوری شده توسط بلومبرگ، از نظر تیلز ارزش سهام آمازون از ۱۷۵۰ دلار به ۱۸۵۰ دلار افزایش پیدا خواهد کرد که بالاتر از سطح هدف گذاری شده ۱۷۰۱ دلاری است. همچنین آمازون حتی می تواند زودتر از انتظار موسسه تیلز به سطح یک تریلیون دلاری برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه