English

معاون گردشگری مناطق آزاد کیش خبر داد؛

هزینه ورود ماشین شخصی به کیش ۲۰۰ هزار تومان/ورود ۴ فروند شناور به ناوگان حمل و نقل دریایی کیش

معاون گردشگری مناطق آزاد کیش گفت:به دلیل پیش بینی های انجام شده برای حمل و نقل جزیره کیش بهتر است مسافران اصراری به همراه داشتن خودرو نداشته باشند.

هزینه ورود ماشین شخصی به کیش ۲۰۰ هزار تومان/ورود ۴ فروند شناور به ناوگان حمل و نقل دریایی کیش

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، معاون گردشگری مناطق آزاد کیش با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی 4 فروند شناور که قابلیت حمل خودرو و مسافر را به طور همزمان دارند در ایام نوروز به ناوگان حمل و نقل دریایی مسافری سفر به کیش اضافه می شوند گفت:درجزیزه کیش تمهیدات ویژه برای حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده و در این راستا 100 دستگاه ون و مینی بوس به این کار اختصاص یافته است.

علیرضا قایدیان با اشاره به این که خودروهای کامیون، کامیونت و مینی بوس اجازه ورود به جزیره کیش را ندارند پرداخت و تصریح کرد:،هزینه ورود خودرو به جزیره کیش ۲۰۰ هزار تومان است که در مبادی ورودی اخذ می شود.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش با اشاره به اینکه در این دو ماه تمهیداتی فراهم شد که مسافران با توجه به شرایط و ضوابط، امکانات ویژه‌ای در جزیره کیش داشته باشند افزود:امسال مقرر شد در ضوابط ورود خودرو به جزیره کیش از طریق لندی‌کرافت‌ها فقط خودروهای تولید داخل که از سال ۹۰ تولید شده‌اند با در دست داشتن معاینه فنی معتبر و خودروهای خارجی که از سال ۱۳۸۵ شمسی تولید شده‌اند با در دست داشتن معاینه فنی معتبر امکان ورود به جزیره کیش داشته باشند.

وی تصریح کرد:۵۲ واحد اقامتی ۲ تا ۵ ستاره در جزیره کیش وجود دارد که شامل ۱۲ هزار تخت اقامتی است.همچنین هتل‌ها معمولا در ایام نوروز افزایش قیمت دارند اما امسال افزایش قیمتی نسبت به نرخ‌های مصوب پیشین در تعرفه هتل‌ها اعمال نشده است.

به گفته این مسوول علاوه‌بر واحدهای اقامتی رسمی در سطح جزیره برای اسکان مسافران کمپ خانوادگی الغدیر با ۲ هزار چادر اقامتی، کمپ مجردی المپیک با ۵۰۰ چادر اقامتی و ستاد اسکان فرهنگیان با ۱۰ مدرسه در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • امیرحسبن کاظمی

    سلام چرا ماشین که وارد کیش شود پول می گیرند

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه