English

با پیگیری موج مشخص کرد؛

مدیرکل استاندارد استان تهران:تنها یک پیست اسکی تهران مجوز دارد؛پایتخت نشینان هوشیار باشند

با پیگیری های موج در انتهای فصل ورزش های زمستانی بلاخره سازمان استاندارد از غیر استاندارد بودن 4 پیست اسکی پایتخت پرده برداشت.

مدیرکل استاندارد استان تهران:تنها یک پیست اسکی تهران مجوز دارد؛پایتخت نشینان هوشیار باشند

مدیرکل استاندارد استان تهران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج با اشاره به اینکه از 5 پیست اسکی استان تهران تنها پیست اسکی توچال استاندارد های لازم را از اداره‌ کل استاندارد استان تهران دریافت کرده است، افزود:پیست اسکی توچال با داشتن 3 خط تله کابین و 3 خط تله سی یژ  با هزینه هایی که انجام داد توانست برای همه خط های گواهی استاندارد بگیرد.

مسلم بیات با اشاره به اینکه پیست های دیزین و خور زیر نظر استان تهران نیستند، گفت:پیست اسکی دربندسر 1 خط تله کابین و 3 خط تله سی یژ دارد که فقط یک خط آن استاندارد است. مابقی خط ها هم مشکل فنی ندارد (نقص داکیومنتی دارد) اما مجوز مشروط برای ادامه فعالیت خود گرفته اند.

وی با بیان اینکه پیست اسکی آبعلی 1 خط تله کابین و یک خط تله سی یژ دارد ادامه داد:هر دو خط فاقد استاندارد هستند و بهره برداری از آن ها امکان پذیر نیست.

اسکی25

به گفته این مسوول پیست شمشک 2 خط تله سی یژ دارد که هر 2 فاقد مجوز هستند و با توجه به بازدید ما از این خطوط 250 نقص فنی را برآورد کرده و نقشه آن ها را تهیه کرده ایم.

بیات به پیست اسکی فیروزکوه اشاره کرد و گفت: ماموران ما در حال بازرسی این پیست هستند و این پیست آماده بهره برداری نیست؛اما تجهیزات آن در حال نصب است.

به گزارش موج، با نزدیک شدن به پایان سال و اتمام فصل سرما، استفاده از امکانات پیست های اسکی نیز در بین مردم کمتر می شود، خبر استاندارد نبودن پیست های اسکی در انتهای فصل پر کار این مکان های ورزشی و تفریحی، ما را به یاد اتفاقات سال گذشته ( گیر کردن دختر بچه ای در تله سیژ یکی از پیست ها) و حتی اتفاقی که چند وقت پیش افتاد (برعکس کار کردن تله سیژ یک پیست دیگر) می اندازد و امنیت مردم و حفظ سلامت جانی افرادی که برای ورزش یا تفریح به پیست ها می روند را دوباره گوش زد می کند.

شاید اگر پیگیری های موج نبود خبر غیر استاندارد بودن 4 پیست اسکی پایتخت هم رسانه ای نمی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه