English

اینتل می‌خواهد نسل جدید و پرسرعت ۵G را برای سال ۲۰۱۹ میلادی توسعه دهد

کشورهای زیادی با همکاری اپراتورهای اینترنت در جهان درصدد برقراری نسل جدید از اینترنت هستند.

اینتل می‌خواهد نسل جدید و پرسرعت ۵G را برای سال ۲۰۱۹ میلادی توسعه دهد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وب سایت Venturebeat، از آنجا که اخبار نسل جدید اینترنت ۵G در گوشه و کنار جهان منتشر شده و کاربران بسیاری نیز در انتظار اجرای آن هستند، کشورهای زیادی با همکاری اپراتورهای اینترنت در جهان درصدد برقراری این نسل جدید از اینترنت هستند.

حالا اینتل تصمیم گرفته است که با مایکروسافت، دل، اچ پی و لنوو که از شرکت های فعال در زمینه تکنولوژی و از سازندگان بزرگ رایانه و لپتاپ در جهان هستند، همکاری کرده و مودم ها و تجهیزات رایانه ای توسعه دهد که قابلیت پشتیبانی از نسل جدید و پرسرعت اینترنت ۵G را داشته باشد. حاصل این همکاری قرار است در سال آینده ۲۰۱۹ میلادی به بار بنشیند و روانه بازارهای جهانی شود.

نسل جدید اینترنت

این همکاری به منظور دسترسی زودهنگام کاربران و عموم مردم به فناوری جدید ۵G در سراسر کشورهای جهان شکل گرفته است و قرار است مودم هایی که قادر به اتصال به شبکه اینترنت همراه ۵G هستند در تعطیلات کریسمس سال آینده ۲۰۱۹ میلادی در برخی از کشورهای پیشگام و داوطلب روانه بازار شوند.

کنگره جهانی موبایل یکی از بزرگترین رویدادهای مهم در عرصه علم و فناوری در جهان به شمار می‌رود

اینتل در حالی این همکاری را اعلام کرده است که تنها چند روز به آغاز کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۱۸ باقی مانده است. کنگره جهانی موبایل که یکی از بزرگترین رویدادهای مهم در عرصه علم و فناوری در جهان به شمار می‌رود، امسال قرار است در شهر بارسلون اسپانیا برگزار شود. این رویداد از روز ۲۶ فوریه آغاز شده و تا اول مارس سال جاری ۲۰۱۸ میلادی یعنی از ۷ تا ۱۰ اسفند ادامه خواهد داشت.

از آنجایی که این شرکت با غول‌های تکنولوژی دیگری همچون کوالکام و سامسونگ سخت در رقابت است، همکاری  مذکور برای توسعه و ارائه محصولات مجهز به فناوری ۵G و زیرساخت‌ها و مودم‌های جدید، از اهمیت بسزایی برای اینتل برخوردار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه