English

در ۱۰ ماهه ۱۳۹۶

تولید شمش فولاد ۱۴ میلیون تن را رد کرده است

در ۱۰ ماهه ۱۳۹۶ به طور دقیق ۱۴ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۲۲۷ تن محصول توسط فولادسازان بزرگ تولید شده است.

تولید شمش فولاد ۱۴ میلیون تن را رد کرده است

به گزارش خبرگزاری موج، تولید شمش فولاد در ۱۰ ماهه ۱۳۹۶ بیش از ۱۹ درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل رشد داشت و به طور دقیق ۱۴ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۲۲۷ تن محصول توسط فولادسازان بزرگ تولید شده است.

این گزارش نشان می‌دهد  شرکت‌های فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، فولاد خراسان، کاوه جنوب، فولاد آلیاژی، چادرملو و گروه ملی صنعتی فولاد، هشت شرکت فولادسازی هستند که میزان تولیدشان به ترتیب هفت میلیون و ۲۱۲ هزار و ۵۸۷ تن، سه میلیون و ۱۴۳ هزار و ۹۵۱ تن، یک میلیون و ۸۹۸ هزار و ۳۰۴ تن، ۶۷۵ هزار و ۸۴۸ تن، ۶۵۰ هزار و ۸۶۱ تن، ۳۴۱ هزار و ۲۶۵ تن، ۲۹۲ هزار و ۸۳۸ تن  و ۴۲ هزار و ۵۷۳ تن بوده است.

تولید ماهانه این شرکت های نشان می دهد در ماه دی امسال مجموعا یک میلیون و ۴۸۲ هزار و ۷۲۳ تن محصول فولادی تولید کردند که نشان دهنده رشد ۱۶ درصدی این محصول نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود.

فولاد مبارکه

تولید دیگر محصولات فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، شمش کالایی، کلاف، ریل، ورق گرم، لوله، ورق عریض و ورق گالوانیزه در این مدت هشت میلیون و ۸۲۱ هزار و ۴۸۳ تن بوده که از این میزان، شرکت فولاد مبارکه و سبا چهار میلیون و ۹۸۳ هزار و ۸۱۹ تن، ذوب آهن یک میلیون و ۸۱۲ هزار و ۸۲۳ تن، فولاد اکسین ۶۰۹ هزار و ۴۶۶ تن، فولاد خراسان ۴۳۶ هزار و ۵۲۱ تن، نورد و لوله اهواز ۲۵۸ هزار و ۵۳۴ تن، فولاد آلیاژی ایران ۲۳۸ هزار و ۱۱۳ تن، فولاد آذربایجان ۱۹۹ هزار و ۶۴۱ تن، ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ۱۷۲ هزار و ۷۶۰ تن و گروه ملی فولاد ۱۰۹ هزار و ۸۰۶ تن تولید داشتند.

این دسته از محصولات نیز در دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد رشد داشته اند و تولیدشان به ۹۰۰ هزار و ۵۸ تن رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی