English

ورود تاکسی‌های خودران بنز به بازار

دو غول خودروسازی و تکنولوژی آلمانی قصد دارند با همکاری با هم، به آزمایش راه اندازی سامانه خودرو و تاکسی های خودران بپردازند.

ورود تاکسی‌های خودران بنز به بازار

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وب سایت موتور۱، حالا غول خودروسازی دایملر آلمان – شرکت مادر مرسدس بنز - با همکاری غول تکنولوژی بوش در این کشور تصمیم گرفته است که به منظور راه‌اندازی هر چه سریعتر  سامانه تاکسی‌های خودران و پیشگام شدن در  صنعت این گونه خودروهای جدید و پیشرفته، اقدام به آزمایش و تست های نهایی و فوق پیشرفته خودروهای خودران کند.

اما آن طور که از سخنان و لحن گفتار مدیران این دو شرکت عظیم آلمانی معلوم و مشخص است، به نظر می رسد مراحل پیشرفت و آزمایش های نهایی این خودروها تاکنون از لحاظ عملی و علمی با موفقیت های فراوانی رو به رو شده است.

خودروهای کاملا خودران به تولید انبوه رسیده و روانه بازار خواهند شد

در ماههای اخیر اخبار و گزارش های خوشحال کننده‌ای به گوش رسیده که حاکی از آن است که طی یک دهه آینده خودروهای کاملا خودران به تولید انبوه رسیده و روانه بازار خواهند شد.

دایملر آلمان تحت تاثیر اقدامات سایر خودروسازان بزرگ و به نام جهان همچون بی ام و، گوگل، اپل، اوبر، نیسان، ولوو، هوندا و کیا، تصمیم گرفته است که به روند طراحی، آزمایش و تولید خودروهای خودران سرعت ببخشد و بدین ترتیب از سایر رقیبان خود جای نماند.

چیزی که بیشتر به نظر می رسد آن است که دیاملر بیشتر درصدد تولید تاکسی های خودران و وسائل حمل و نقل عمومی است.

چشم انداز صنعت خودروهای خودران در آینده ای نزدیک شاهد رقابت تنگاتنگی است که میان غول های خودروسازی و تکنولوژی جهان در خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه