English

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت

علت آتش‌سوزی ساختمان برق وزارت نیرو

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: اخبار منتشر شده مبنی بر مشخص شدن علت حادثه آتش سوزی ساختمان برق حرارتی کاملا کذب است و قرار شده بعد از اتمام عملیات اطفای حریق، جلسات کارشناسی توسط آتش‌نشانان برگزار و علت حادثه اعلام شود.

علت آتش‌سوزی ساختمان برق وزارت نیرو

به گزارش خبرگزاری موج، مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو به بیان توضیحاتی پیرامون علت آتش سوزی ساختمان برق وزارت نیرو پرداخت.

میثم جعفرزاده با بیان اینکه تاکنون چند علت برای وقوع این حادثه مطرح شده است، اظهار کرد: هیچ کدام از اعضای وزارت نیرو و شرکت‌های تابع آن نمی‌توانند علت حادثه را اعلام کنند و این موضوع تنها توسط آتش‌نشانان البته آن هم پس از بررسی تمام جوانب اعلام می‌شود.

اظهارات جعفرزاده در حالی است که امروز برخی رسانه‌ها اخباری مبنی بر مشخص شدن علت حادثه آتش‌سوزی عنوان کرده و گفته‌اند که کپسول اطفای حریق در طبقه منفی چهار ساختمان خودبه‌خود فعال شده و با پرتاب پودر اطفای حریق که با حرارت همراه بوده، روی اسناد و کاغذها پاشیده شده و موجب مشتعل شدن این کاغذها شده است.

حضور شهردار در محل آتش سوزی ساختمان برق حرارتی

ساختمان برق وزارت نیرو به علت احتمال ریزش، ساختمان‌های مجاور به صورت اضطراری تخلیه شده است

عملیات اطفای حریق که ساعت ۱۰ روز گذشته در ساختمان ۵۱ ساله برق حرارتی وزارت نیرو رخ داد، در حالی همچنان ادامه دارد که به علت احتمال ریزش، ساختمان‌های مجاور به صورت اضطراری تخلیه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی