English

سامانه مدیریت شناسه واریز و خدمات مشتریان در سازمان بنادر راه اندازی شد/واسطه بین مشتری و سازمان بنادر به طور کامل حذف می شود

سامانه مدیریت شناسه واریز و خدمات مشتریان سازمان بنادر و دریانوردی (PIMACS) همزمان با ایام دهه فجر راه اندازی شد.

سامانه مدیریت شناسه واریز و خدمات مشتریان در سازمان بنادر راه اندازی شد/واسطه بین مشتری و سازمان بنادر به طور کامل حذف می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در این مراسم با برشمردن ویژگی های سامانه مدیریت شناسه واریز و خدمات مشتریان و تاکید بر اهمیت شفافیت عملیات مالی گفت: سیستم پیمکس این امکان را فراهم می کند تا فرآیندهای مالی و گزارش گیری سازمان بنادر دقیق تر و سریع تر انجام شود.

وی با بیان اینکه راه اندازی سامانه مدیریت شناسه واریز در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان و تامین کنندگان خدمات بندری ، است افزود: در صدد هستیم تا  فرآیند هوشمند سازی بنادر کشور را پیاده سازی کنیم ، از اینرو  راه اندازی سامانه یاد شده یک حلقه بسیار مهم از این امر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد:استفاده از فناوری های جدید و امکاناتی که به بهبود امور در سازمان بنادر کمک می کند، در دستور کار قرار گرفته است.

سامانه "پیمکس" با هدف شفافیت و انضباط مالی ، سرعت دهی به عملیات بانکی و برخط بودن واریزی ها ، ابتدا به صورت آزمایشی در بندر امیرآباد نصب و راه اندازی شد و بنا بر اعلام مدیرکل امور مالی سازمان بنادر ، این سیستم به مناسبت دهه فجر در همه بنادر شمالی و جنوبی کشور نصب و راه اندازی می شود.

پرداخت فقط با یک کارت

حمیدرضا آبایی مدیرکل دفترفناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر هم در این مراسم گفت: با نصب  سامانه پیمکس ، منشاء هرگونه واریزی در سازمان  بنادر مشخص خواهد بود .لذا هرکسی ، در هر مقطعی ، بخواهد  واریزی در سازمان بنادر داشته باشد باید از این سامانه انجام  دهد.

به گفته وی ، راه اندازی سامانه مدیریت شناسه واریز و خدمات مشتریان گام بزرگی در عینیت بخشی به به کارهای سازمان بنادر است.

آبایی اظهار داشت: «پرداخت تک کارتی» یکی دیگر از مزیت های راه انداری سامانه مدیریت واریز به حساب است  و دیگر نیاز نیست مشتریان برای انجام واریزی ها به بندر مراجعه کنند و حساب های مختلف داشته باشند؛ چراکه سامانه پیمکس از طریق اینترنت تا ۷ عملیات صورت حساب را می تواند پشتیبانی کند و البته قابلیت افزایش به تعداد عملیات بیشتر را دارد.

واسطه بین مشتری و سازمان بنادر به طور کامل حذف می شود

همچنین لقمان پارسی نیا مدیرکل امور مالی  گفت: سیستم پیمکس به استناد ماده ۱۷ قانون برنامه ششم توسعه و در راستای شفافیت و برخط نمودن عملیات بانکی در سازمان بنادر راه اندازی شده است .این موضوع  انقلابی در سیستم درآمدی سازمان بنادر است.با اجرای این سامانه ، واسطه بین مشتری و سازمان بنادر به طور کامل حذف می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه