English

رضا اردکانیان:

استان کرمان قادر است بیش از ۱۴۰ مگاوات برق مازاد مورد نیاز خود را صادر کند

وزیر نیرو: با بهره برداری از این پروژه ها استان کرمان قادر است که بیش از ۱۴۰ مگاوات برق مازاد مورد نیاز خود را صادر کند.

استان کرمان قادر است بیش از ۱۴۰ مگاوات برق مازاد مورد نیاز خود را صادر کند

به گزارش خبرگزاری موج، رضا اردکانیان، وزیر نیرو عصر امروز ۱۲ بهمن ماه در مراسم بهره برداری همزمان از طرح‌های اقتصادی و زیربنایی در استان کرمان به صورت ویدئو کنفرانس توسط ریاست جمهور گفت: با بهره برداری از این پروژه ها استان کرمان قادر است که بیش از ۱۴۰ مگاوات برق مازاد مورد نیاز خود را صادر کند.

وزیر نیرو گفت: حدود ۲۰ هزار مگاوات برق توسط دو نیروگاه بزرگ سیکل ترکیبی سمنگان و نیروگاه سیکل ترکیبی گل گهر زاین هر با مشارکت بخش خصوصی احداث شده است و ۴ پست برق با اعتبار ۳ هزار میلیارد تومان در این برنامه مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

رضا اردکانیان وزیر نیرو

اردکانیان از افتتاح طرح های آب رسانی به چند شهر استان کرمان خبر داد و بیان کرد: با افتتاح این طرح ها،   ۱۵۳ هزار شهروندان استان به شبکه آبرسانی بهره خواهند برد که برای عملیاتی شدن آنها ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

در بخش برق بهره برداری از ۵ پروژه برقی، شامل نیروگاه سیکل ترکیبی سمنگان، بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی گل گهر، پست ۴۰۰ کیلوولت میمند، پست ۲۳۰ کیلوولت فولاد پرشیا و پست ۲۳۰ کیلوولت نیروگاه سمنگان صورت گرفت.

همچنین در این سفر، ۴ پروژه آب و فاضلاب شامل آبرسانی به شهر رودبار، آبرسانی به قسمتی از شهر کهنوج، آبرسانی به خورسند و آبرسانی به بهرمان، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی