English

هادی حق شناس:

اطلاعات جعبه سیاه نفتکش سانچی به ایران تحویل شد

عضو هیات‌ عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت:‌ اطلاعات جعبه سیاه (VDR) نفتکش سانچى، شناور فله بر کریستال و نیز مصاحبه هاى صورت گرفته از پرسنل شناور فله بر صورت صحیح و بدون خدشه اى در اختیار این سازمان قرار گرفت.

اطلاعات جعبه سیاه نفتکش سانچی به ایران تحویل شد

به گزارش خبرگزاری موج، اطلاعات جعبه سیاه نفتکش سانچی در اختیار ایران قرار گرفت.

عضو هیات‌ عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت:‌اطلاعات جعبه سیاه (VDR) نفتکش سانچى، شناور فله بر کریستال و نیز مصاحبه هاى صورت گرفته از پرسنل شناور فله بر صورت صحیح و بدون خدشه اى در اختیار این سازمان قرار گرفت.

هادى حق‌شناس اظهار کرد: طبق  آیین‌نامه بررسی علل سوانح سازمان جهانی دریانوردی پاناما به عنوان کشور صاحب پرچم نفتکش، چین به عنوان کشوری که نفتکش در ساحل آن دچار سانحه شده و سایر ذی‌نفعان از جمله ایران و هنگ‌کنگ اعضای کمیته چهارجانبه هستند و اطلاعات را بین خودشان برای پیگیری امور به اشتراک می‌گذارند. 

وی تصریح کرد:‌اطلاعات جعبه سیاه نفتکش سانچی و نیز شناور فله‌بر کریستال به همراه مصاحبه‌های صورت گرفته از پرسنل شناور چینى در اختیار سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفته و تصمیم بر این است که موضوع در کمیته‌های تخصصی مطرح و به بحث گذاشته و در نهایت علت سانحه مشخص شود.

وی افزود: سازمان بنادر و دریانوردی به نیابت از جمهوری اسلامی ایران در کمیته چهارجانبه بررسى سانحه نفتکش سانچى  حضور دارد و تا کشف علل حادثه جلسات این کمیته ادامه خواهد یافت تا در نهایت به نتیجه مربوطه دست یافت.

اطلاعات جعبه سیاه نفتکش سانچی

اطلاعات جعبه سیاه نفتکش سانچی و شناور فله‌بر کریستال به صورت صحیح و بدون هیچ‌گونه خدشه‌ای در اختیار ما قرار گرفت

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی یادآور شد: اطلاعات جعبه سیاه نفتکش سانچی و شناور فله‌بر کریستال به صورت صحیح و بدون هیچ‌گونه خدشه‌ای در اختیار چهار کشور کمیته بررسى علل سقرار گرفته تا از روند کار مطلع شوند و مسائل رادبه صورت مشترک پیش ببرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی