English

خوانساری:

اکنون ۱۸۰ شرکت دانش بنیان عضو اتاق بازرگانی هستند

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: ایجاد تشکل‌ شرکت‌های دانش‌بنیان با مشارکت اتاق تهران و وزارت بهداشت از حدود یک سال پیش آغاز شد و اکنون 180 تشکل که فعالیت اینچنینی دارند عضو اتاق بازرگانی هستند.

اکنون 180 شرکت دانش بنیان عضو اتاق بازرگانی هستند

به گزارش خبرگزاری موج،  رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: اکنون 180 شرکت دانش بنیان عضو اتاق بازرگانی تهران هستند.

ایجاد تشکل‌ شرکت‌های دانش‌بنیان از حدود یک سال پیش آغاز شد

مسعود خوانساری امروز در نشست مشترک فعالان حوزه اقتصاد سلامت با وزیر بهداشت و درمان در محل اتاق بازرگانی تهران اظهار کرد: ایجاد تشکل‌ شرکت‌های دانش‌بنیان با مشارکت اتاق تهران و وزارت بهداشت از حدود یک سال پیش آغاز شد و اکنون 180 تشکل که فعالیت اینچنینی دارند عضو اتاق بازرگانی هستند.

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: بابت طلب‌های دولت در حوزه سلامت به بخش خصوصی، درمان و سلامت کشور فشار سنگینی روی وزارت بهداشت وجود دارد.

 مسعود خوانساری امروز در نشست مشترک فعالان حوزه اقتصاد سلامت با وزیر بهداشت و درمان در محل اتاق بازرگانی تهران اظهار کرد: ایجاد تشکل‌ شرکت‌های دانش‌بنیان با مشارکت اتاق تهران و وزارت بهداشت از حدود یک سال پیش آغاز شد و اکنون 180 تشکل که فعالیت اینچنینی دارند عضو اتاق بازرگانی هستند.

وی افزود: تقویت ان جی او ها و تشکل‌ها و حل مشکلات آنها در بهبود سلامت کشور موثر خواهد بود.

شرکت دانش بنیان

اقتصاد جهان همچنین ایران به سمت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان حرکت خواهد کرد

رئیس اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: در سالهای آینده اقتصاد جهان همچنین ایران به سمت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان حرکت خواهد کرد که ما نیز از اکنون باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

خوانساری با اشاره به طلب سنگین دولت به بخش درمان و سلامت کشور تصریح کرد: اکنون فشار بسیاری بر روی وزارت بهداشت بابت این طلب وجود دارد و دولت هر چه زودتر باید درباره طلب بخش خصوصی تصمیم‌گیری کند.

بنابراین گزارش در این نشست تفاهمنامه میان اتاق بازرگانی تهران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به امضا رسید که بر اساس آن اتاق تهران حلقه وصل شرکت دانش‌بنیان حوزه سلامت با وزارت بهداشت می‌شود و مطالبات آنها را پیگیری خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه