English

مرحله­ نخست­ واریز سود سهام عدالت از ۱۹ دی آغاز می شود

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: به دستور رئیس جمهور از امروز مرحله­ نخست­ واریز سود سهام عدالت آغاز می‌شود.

مرحله­ نخست­ واریز سود سهام عدالت از 19 دی آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری موج، میر علی اشرف عبداله پوری حسینی با تاکید بر واریز قطعی سود سهام عدالت­ افزود: هزار و دویست میلیارد تومان از سود سهامداران را­ تا به حال ­سازمان خصوصی سازی دریافت­ کرده است­­ که در مرحله­ نخست­­­ با دستور رئیس جمهور از سه شنبه 19 دی 96­­­ به حساب مشمولان واریز می‌شود.

وی گفت:­ مبلغ آن برای کسانی که آورده یکی میلیونی کامل دارند، یعنی آن‌هایی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و کسانی که 470 هزار تومان مابقی را واریز کرده اند؛ 150 هزار تومان سود سال 96 به صورت کامل واریز می‌شود و برای بقیه نسبتی از آورده‌ای که داشته‌‌اند، واریز خواهد شد.

پوری حسینی گفت: البته این مرحله نخست­­ِ واریز سود سهام عدالت خواهد بود که با توجه به 1200 میلیارد تومان سود دریافت شده از شرکت‌ها امکان پرداخت 50 هزار تومان از 150 هزار تومان سود سهامداران یک میلیونی ­­را به سازمان خصوصی سازی می‌دهد.

وی­ افزود: سعی سازمان خصوصی سازی این است که الباقی مبلغ سود را قبل از عید واریز کند که این بستگی به دریافت سود از شرکت‌های سرمایه پذیر دارد. اگر تا پایان سال سازمان خصوصی سازی نتوانست­ همه ­سود را از شرکت‌ها دریافت کند مرحله سوم و نهایی پرداخت سود سهام عدالت سال 96، اوایل سال 97 واریز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه