English

آخرین جزئیات برخورد نفتکش ایرانی و کشتی چینی اعلام شد

برخورد یک نفتکش ایرانی با کشتی باری چینی در شرق چین موجب آتش‌سوزی و مفقود شدن کارکنان نفتکش شد.

آخرین جزئیات برخورد نفتکش ایرانی و کشتی چینی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، نفتکش مذکور متعلق به شرکت نفتکش و حامل ۱۳۶ هزار تن میعانات گازی بوده است که این میعانات متعلق به شرکت ملی نفت ایران بوده است.

این میعانات قرار بوده به شرکت هانوا توتال کره جنوبی تحویل داده شود. هم نفتکش و هم محموله توسط یک شرکت بیمه معتبر بیمه شده بودند.

در مورد تلفات آمار دقیقی مشخص نیست، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که ۳۰ نفر از کارکنان نفتکش که ایرانی بودند، مفقود شده‌اند.

در این راستا مقامات چینی خبر داده‌اند یک تانکر حامل ۱۳۶ هزار تن میعانات نفتی بعد از برخورد با یک کشتی باری آتش گرفت.

همچنین خبرگزاری‌های خارجی اعلام کردند چین کشتی پلیس و سه کشتی برای پاک‌سازی به محل حادثه فرستاد و گاز ساحلی کره‌جنوبی نیز یک کشتی و یک هواپیما برای کمک به عملیات جستجو به محل حادثه اعزام کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • محسن عباس نیا

    در خصوص سرنوشت خدمه نفتکش میخواستم مطلبی بگم با توجه به انفجار ناگهانی و عدم فرصت برای به آب اندازی قایقهای نجات و فرا گرفتن آتش در اطراف کشتی بهترین گزینه رفتن به داخل موتورخانه هست برای اینکه انجا حدود 25 متر زیر سطح آب هست و ژنراتور اضطراری برای تولید برق پمپهای آتش نشانی و اسپری آب دریا برای خنک سازی و همچنین انبار آذوقه و آب شیرین در نزدیکی موتورخانه هست و همچنین احتمال تزریق آب دریا به داخل تا سطحی که بتوان در آن خنک شد وجود داره با توجه به شناختی که از همکار و دوست عزیزم ناخدا عروجی دارم که فردی شجاع و کاردانه مطمئن هستم همشون زنده هستند و انشاالله به آغوش خانوادشون بزودی برمیگردن فقط از مردم التماس دعا دارم و میدونم در شرایط سختی هستند.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه