English

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی

رفع بیکاری در کردستان ۱۸ هزار میلیارد تومان پول می‌خواهد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: برای ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار بیکار کردستانی نیازمند ۱۸ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری هستیم.

رفع بیکاری در کردستان ۱۸ هزار میلیارد تومان پول می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری موج، جمشید انصاری امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی استان کردستان اظهار کرد: اگر ۴۵ درصد مبلغ مورد نیاز برای ایجاد اشتغال در استان را سرمایه گذاران پرداخت کنند سیستم بانکی باید بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کند.

معاون رئیس جمهور عنوان کرد: برای طرح اشتغال فراگیر حدود ۶۴۰ میلیارد تومان و برای طرح اشتغال فراگیر روستایی در استان حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافته که در مجموع بالغ بر یک هزار میلیارد تومان است.

وی این مبلغ را ناچیز دانست و گفت: از مجموع ۱۷۲۸ طرح اشتغال فراگیر استان تاکنون فقط یک فقره پرداخت شده است که نشان می دهد توان عملیاتی ما با این امکانات ضعیف است.

انصاری ادامه داد: در صورتی که عزم جدی برای حل مشکلات در میان مدیران و مسئولان استان وجود نداشته باشد و آنها فقط به پشت میزنشینی اکتفا کنند کارها به جایی نمی رسد.

وی بیان کرد: دستگاه اداری فقط صرفا برای اجرای مقررات درست نشده است، بلکه باید مسایل  و مشکلات مردم را حل کند که اگر مقررات مانع پیشبرد اهداف دولت و حل مشکلات مردم شوند باید با اتخاذ راه حل‌هایی آنها را اصلاح کرد.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی در پایان گفت: پرونده هایی که به بانک‌ها فرستاده می شود باید تکمیل باشند تا از بازگشت آنها جلوگیری شود و همچنین از بانک ها هم در خواست داریم در این زمینه همکاری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه