English

سازمان جامع آماری ثبت تعاونی ها:

در آذر ماه امسال ۳۵۱ تعاونی و ۵۶۶۲ فرصت شغلی ایجاد شد

سازمان جامع آماری ثبت تعاونی ها اعلام کرد در آذر ماه امسال روی هم رفته 351 تعاونی و 5662 فرصت شغلی ایجاد شده است.

در آذر ماه امسال 351 تعاونی و 5662 فرصت شغلی ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری موج، تعداد تعاونیهای ثبت شده در آذر ماه سال جاری در مقایسه با ماه گذشته، با افزایش معادل ۶۴ درصد مواجه بوده که این میزان برای تعداد اعضا افزایش معادل ۱۲درصد و برای تعداد فرصت شغلی افزایش معادل ۵۴ درصد را به همراه داشته است.

براساس گزارش اخذ شده از سامانه جامع آمارهای ثبتی تعاون، در آذر ماه سال ۱۳۹۶، تعداد ۳۵۱ تعاونی با عضویت ۵۵۲۲ نفر در کل کشور به ثبت رسیده است.این میزان تعاونی ۵۶۶۲ فرصت شغلی ایجاد کرده‌اند.

استان خراسان رضوی با تعداد ۵۵ تعاونی بیشترین تعداد تعاونیهای ثبت شده در این ماه را به خود اختصاص داده و بیشترین تعداد تعاونیهای ثبت شده به ترتیب در گرایش فعالیتهای کشاورزی و خدمات به ترتیب با تعداد ۱۱۶ و ۹۰ واحد بوده است.

همچنین بیشترین فرصت شغلی مربوط به تعاونیهای صنعتی با ۱۷۸۲ نفر فرصت شغلی به ثبت رسیده است.

بر اساس گزارش واحد آمار و برنامه‌ریزی اتاق تعاون ایران از مقایسه عملکرد آذرماه ۱۳۹۶ نسبت به آبان ماه ۱۳۹۶، تعداد تعاونیهای ثبت شده در آذر ماه سال جاری در مقایسه با ماه گذشته با افزایش معادل ۶۴ درصد مواجه است که این میزان برای تعداد اعضا افزایش معادل  ۱۲درصد و برای تعداد فرصت شغلی افزایش معادل ۵۴ درصد را به همراه دارد.

تعداد تعاونیهای ثبت شده در آذر ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل ، افزایش معادل ۵۰ درصد داشته که این میزان برای تعداد اعضا کاهشی معادل ۶۰ درصد و برای تعداد فرصت شغلی افزایش معادل ۴۵ درصد را به همراه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه